CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, October 8, 2013

walaupun saya MO..

tajuk mcm berlagak kan..? :p

apasal la nk wat tajuk cmtu..
haisyh..
yela..
walaupun saya seorg MO..
still..bila ada org demam n tanya whatelse can he do..i just cant answer...
hmmm.

ke sbb aku ni yg cam MO sengal..so aku xtau nk ckp apa lagi..

haha..

FBC rslt ok..
aku rasa just a viral fever picture la..

tp...
haisyh la..
apa lagi yg aku bole buat..
dh la aku kat ptrajaya ni..
kalau kat mlaka,aku bole je bagi MC..
haha.
nampak tak betapa best nye jd MO ni..?bole bg MC pd pt..mana2 pt yg aku suka...
haha
lalalala..

citer nye cam ni..
aku balik dpd mlaka smlm ptg..
aku mmg bz masa kat green wat locum smlm tu..
aku cuma terserempak masa dia nk masuk yellow zone n kebetulan aku nk panggil pt..

aku siap buat2 muka kat dpn microfon tu sbb rasa penat pt sgt ramai..
and as usual he will just laugh at me..
oh ya..
ada patient perasan yg aku duk buat2 muka and pt tu siap menoleh carik aku wat2 muka pd siapa..
haha..
mst dlm ati pt tu berkata, "ish doktor ni..senget ke apa..main2 mata dgn budak muda lak dia..ish ish ish..xsedar diri agak nye doktor ni..budak tu dh la muda..ensem lak tu..sesuka ati je doktor ni..."

sbb berdasarkan rupa pt tu setelah menoleh dan ternampak yg he was laughing at me seeing me there..aku rasa patient tu (perempuan) mst rasa annoyed tgk aku..
haha..

suka ati aku la kan..

then itu je la yg sempat aku hiburkan ati aku yg lara..

bz tgk pt
bz
bz
bz..

sampai shift dia abis..
aku dh xnmpak dia lg..

slalu bfor balik umah,dia akan dtg say gudbye to me..
tp kali ni...
lgsg xde..
aku pun "sob sob" la dlm ati..
uhu..mentang2 la aku dh jd MO tmpat lain..sombong dh skrg dia ek..

then i received his msg.
'balik pukul brapa..?
cari td xjumpa pn..
pegi bilik u xnmpk pn..'

haha
clarify sikit..
bilik tu ialah bilik doktor ya..
bukan bilik tido..
hahahaha

oh..rupanya dia ada dtg cari aku..
aku yg xde.
cit.dtg masa aku gi cari result darah pt yg pending dpd pagi...
mmg la xsesuai timing mamat ni sorg...

huuu.
apa kaitan ntah citer ni ngan tajuk post ni..?

haha.
aku pun dh kompius....

xkisah la...
memandangkan eye candy anne ialah bapak ikan..
aku punya eyecandy ialah anak ikan..
haha..
kami berdua mmg suka keturunan ikan :p

p/s: nnt kalau dh ingat apa kaitan tajuk ntry ni dgn crite yg aku nk sampai kan..aku wat entry baru ek...
haha

Published with Blogger-droid v2.0.10

0 comments:

Post a Comment