CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, October 28, 2013

saya terfikir

kadang2 susah jadi anak sulung..
especially anak sulung kepada smua adik beradik perempuan..
and more specifically..
at my age and having no calon at all..

my sis has been having her calon.
at has been planning to get married dpd aritu..byk bnda yg menghalang..
and i feel like i am the main reason la..

hmm.
kadang terasa mcm jadi penghalang hubungan mereka..
yelah..
kakak sulung still tak kawen..
akan jadi buah mulut smua org especially keluarga sndiri..
tp..
apa lagi yg bole saya lakukan..
saya betul2 dah patah hati pd lelaki..
sgt patah hati..

mmg org ckp..doa dan terus berdoa..
if only they know how much i have been berdoa all this while..

tapi..
saya juga manusia yg punya hati..
dan bila hati saya telah hancur luluh..mmg saya tak nafikan..saya terus berdoa..
tp saya dpt rasakan sudah tiada harapan.
dan perasaan berputus asa mmg dh hinggap dlm jiwa ni..
benar..

jodoh ptemuan dlm tangan Allah..

tp..
saya dh tak larat menangis sndirian mengenangkan nasib saya.
i am not ungrateful..
saya sgt bersyukur dgn smua nya yg berlaku dlm hidup saya..

tp..
terus terang saya katakan..
saya dh patah hati..
putus asa....

org xkan mungkin faham apa yg saya rasa..
no body can and no bdy will..

tp..
itulah yg saya rasa..

tak semestinya saya selalu tersenyum bermakna saya xkisah..
saya kisah..
tp dah tak larat nk kisah..
dh putus asa..
dah patah hati...

Published with Blogger-droid v2.0.10

0 comments:

Post a Comment