CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, October 5, 2013

kisah locum

saya kan ckp saya nak try jinak2 dgn dunia locum..
ngehehe.
supaya dpt la income kan..
yela..idup kat HKL mmg mengopakkan poket..
2ari minyak je dh rm50..
haha..maksudnye kna kawen ngan org kaya ke..?
tapi..mana la ada org kaya yg nak kan aku..
org kayap pun xmau..ni pulak org kaya..
haha..
so..
aku pun gigih la me-locum kan diri..

dan rezeki dtg dpd Allah..
walaupn aku dh xde kat sepital mlaka...tetiba..jadual locum tu ada nana..
walaupn ada a few MOs senior kat ED hosp mlaka ada tanya kat aku if aku nk bg slot locum tu pd mreka..
aku tetap say xmau.haha..
aku gigih nk dtg dpd putrajay ke mlaka semata2 satu slot locum...

knapa..?
1) sbb itu kn rezeki dpd Allah..aku dh xde kat hospital melaka tu dah seminggu lebih tp nama aku tup tup ada dalam jadual locum..haha..maksudnye Allah pnya ketentuan tu ;)

2)anne dpd aritu ajak aku bjimba2 sbb kami dh terpisah seminggu lebih..last week aku balik mlaka pn xsempat nk jmpa anne..dia bz..aku pn bz..so..hopefully dis week dpt bergmbira bsama2..hooray!! ;)

3) ehem..sbb..sbb...sbb..nak jmpa budak2 kesayangans tu la..geng mak jemahs uolls.. :p
4) and i just know that anak ikan nan seorg itu kerja pagi jugak esok..yeay!! haha :p

Published with Blogger-droid v2.0.10

0 comments:

Post a Comment