CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, October 27, 2013

bukan sengaja..

yesterday
i went to mlaka
do locum..
give my previous locum claim..
and went back..

why i didnt tell my other frenz  ?
coz saya dah lgsg xde duit..
huuu
bukan sengaja balik mlaka xbgtau..
no..
plus.
sebelum ni i have janji to buy cake for them all..
but  ....

i truely really dah xde duit..
and why is that..?
coz i am working in KL with the duit minyak RM50 for 2days...
tokey emas pun bole botak kpala..
apatah lagi aku yg biasa ini...

itu xmasuk lg duit tol which cost me around rm3 per day..

let me do the maths..

sebulan ada 30hari..
tolak 4minggu punya sabtu ahad..
30-(2x4)=22

so..
22hari..
duit minyak nye ialah rm 550
duit tol nye ialah r66..

huuuu..
sblm ni duit mnyak masa kerja kat mlaka seminggu rm50..
skrg..?
berganda2...

abd i truely kekopakan becoz of that..

to my dearest frenz  
i am sooooo truely sorry..
i am.
i really do..

segan la to say MO has to do locum just for duit mnyak utk kerja sebetul nya...
tp...
that is what happening to me..

maaf sgt..

Published with Blogger-droid v2.0.10

0 comments:

Post a Comment