CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, May 6, 2011

kisah semalam dan arini~

Smalam was a blast..enjoy the trip with cik jetul :)
walaupn ujan dan kami tidak dpt ke pantai as planned, but still it was memorable..
kenangan terakhir road trip bersama2 sblm kami kuar meninggalkan UIA..
and it was fun, fun, fun..
gelak2 sepanjang jalan gara2 ada yg mengaku diri sndiri dh manic..haha..
manic sbb baru abis exam ke sbb lain ni..? wink wink ^_^
makan2 dgn sedap nye..
smuanye mmg seronok :)

and hari ni, i am full of semangat (diulang, semangat saja, tidak berusaha mana pn..) utk Pro exam.
kena usaha sungguh2 ni..
mama dah tunggu dah kat umah tu..hehe

pg tadi, ada revision class with Mr shuk.
ada la  a sister ni tumpang to go to class with me..
and as usual, soalan terhangat masa skrg ni, telah diajukan pd saya..haish~
"Wada bila nak kawen...??"
aiyyyooo.. i really dont have an answer for that question la...
so, i asked her back, "nak kawen ngan sape..?"
haha..as usual la, the same response is what i get...
oh, and di sini la saya nyatakan skali lagi...
i dont think i am ready to get married..
and, saya belum ada pape utk membolehkan saya berkahwin, ye kawan2...
ilmu tak cukup lagi..
and saya ni terlalu keanak2an (walaupn usia dh 25 y/o) utk jd istri org..
haha...

i can love sumone endlessly, but yet, i'm not ready to commit myself lg...

plus, yg paling utama, i dont want nk susah kan my parents lg..
haish,dah la blaja ni dh byk guna duit mama abah
(duit scholar tak cukup la for sumone yg extravagant suka bershopping cm saya ni..plus ada buahati = wnu yg slalu nk 'perhatian' dpd saya..haish..of course la every month saya menagih duit dpd abah..haha)
bayangkan, tiba2 je, saya nk kawin..padahal belum kerja lg..
haha..sungguh tak logic itu :P

tp, sebenarnye, sebab paling utama, i dont think the time has come for me to get married..
i am still young (at heart)..
and there's just sooooo much for me to do, before i tie the 'ultimate knot'..
but when the time has come, i'll tell all of u, for sure...

so, please..
please..
please...
please.....
jgn la duk tanya kita ni, bile nk kawen..
rimas la..
rimas sgt2...
penat nk jawab dah..
haish~
plus: saya nk kawen ngan sape..??haha

2 comments:

miki

wada!!
nk like 10x..
blh x masukkan button utk klik 10x

Wada Adam

hehe..jannah..kita tak tau cmne nk letak button like fb tu la..hehe..
xpe.xpe..jannah like berkali2 kat komen ni je ye :)

Post a Comment