CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, May 2, 2011

esok exam

esok exam
ari2 rasa mcam ni
wlaupun esok exam, tp...tp...saya tak ready nk exam..uhu..
cmne ni...

maybe sbb kekerapan exam yg terlalu tinggi membuat kan saya mengambil 'malas' (xbole ckp mengambil mudah, sbb exam mmg xmudah..amik ringan pn tak sbb kalau xlulus exam ialah satu perkara yg berat..)

huuu..
esok exam..tp saya masih duk dpn laptop..
menyanyi2..
berangan2..
haha
tu la...
siapa suruh duk dgr lagu si rado tu..
(+sape suruh melayan saya ni..jgn dilayan saya ni..nnt saya jd macam ni~)
kan dah berangan je stiap masa...
ish2..sampai cik jetul pn dah suka pd lagu tu..hehe..nampak sgt saya dh pengaruhi jetul :P

oho..
tadi gi amik ija dpd terminal..
dia dh abis cuti dh..
then ingat nk mkn kat zuzana gerai..tp oorg tu ckp belum bukak lg..haha..
of course la..baru pukul 430 kot..
so, at last, beli kat cafe je la..
oh, sebelum tu, pergi tunas manja..
beli kudap2an serta my favourite, Choka Choki :)
yeay!!!
ok..
jap lg nak makan..
kuy teow bandung..
then nk sambung study yg mmg banyak sgt2 tak cover lg ni
haish la wadalila adam..
kena rajin2 macam org yg rajin tu..
tak bole malas dan nantok slalu :P

0 comments:

Post a Comment