CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, May 3, 2011

...

Ada satu rasa yg kuat d hati ni..
sbb rasa sgt sunyi duduk kat sini
walaupn esok exam lg, tp still, saya rasa sgt sunyi...
sepi...
makin dekat nak berpisah dgn kawan2, makin kuat rasa sepi ni mencengkam..

tepat benar perancangan-Nya..
5 thn di sini + 2 thn di matriks PJ...itu sudah cukup buat kami smua bersama2...
sbb, lpas ni, byk lagi cabaran yg perlu kami tempuh..
kebanyakan dpd my frens, makin sibuk skrg ni...
saya tau PRO exam makin hampir, tp saya terasa sgt2 kehilangan mereka...

antara mereka yg benar2 rapat dgn saya...
makin lama, kian jauh...

ada yg dah berkahwin...jd, mst la stiap masa bersama suami..tanggungjawab mst dilaksanakan..
tp, kawan2 yg tertinggal di sini, benar2 terasa kehilangan..kesepian..kesunyian...

ada yg dah bertunang dan bakal berkahwin...mmg still ada masa bersama2, tp rasa nye dah tak seperti dulu..

ada yg mmg sudah berpunya, walaupun still single, but not available...kadang2 rasa tak sanggup nk ajak ke mana2 sbb msti la stiap masa yg tinggal tu, sgt berharga..jd, for sure, akan bersama2 yg tersyg...

ada mmg single, tp slalu nye unavailable...ada teman tp mesra....dulu ktaorg slalu kuar makan bersama..tp skrg.....jd, siapa la saya nk ganggu mereka....

yg single dan available..mmg ada..
and pd mereka la selalu nye saya meluah rasa..
ajak kluar makan2..teman jalan2...
dan sy sgt berterima kasih sbb mereka sntiasa ada dgn saya :)
tp, itulah dia...masa makin suntuk nk exam...saya tak berani nk ajak mereka kluar slalu sgt..bimbang akan mganggu jadual waktu study mereka..

jd...
di sini saya buat kesimpulan...
as time goes, we all have to go to our separate ways...
but, i really hope that the friendship that we have will stay and remain forever and ever :)

P/s: mama..i miss u soooooooooo much :(

0 comments:

Post a Comment