CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, May 3, 2011

esok exam lagi

esok saya exam lg..esok is clinical exam..paeds posting..posting kanak2 mmg mencabar, especially bg org yg tak suka kanak2 macam saya..
haha..eh, silap..i do like kids..tp bersyarat...
budak2 yg baik2, comel2 dan tak comot, itu yg saya suka...
kalau nakal, xreti duk diam, comot and kotor, oh oh..rasanye saya tak suka sgt kot..
cmne ni..?jd doktor xbole deskriminasi kan..?
hahaha..
apa saja la...bring it on..
kalau saya tak bole jwab, bak kata mama, tnya la encyclopedia bergerak..
haha..tp time exam, xbole guna sang encyclopedia bergerak tu...
haish..kalau la bole, mst slalu la ayu dpt distinction :P

best tau encyclopedia bergerak ni..tanya apa pn, bole jawb punye..
bayangkan, penat semalaman saya meng-google dan menyelongkar buku2 paeds (termasuk la buku2 maya, slide2 seminar etc..) utk mencari jwpn pd persoalan di minda ni, tup tup, tanya pd sang encyclopedia bergerak, terus je bole jawabkan..dgn explanation yg best dan senang nak paham lak tu..
waaaaaa..kagum nye i ;)
sila slalu buat begitu ye ;)

oho,
"kalau.....xtau, kita je la gelak sama2.."
hahaha :D
trima kasih byk la..
sila terus kan usaha murni itu ye..
plz..plz...slalu la jadi my encyclopedia bergerak eh
wink wink ^_^

Buat smua kawan2 yg exam esok, ALL THE BEST :) we all can do it ;)

0 comments:

Post a Comment