CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, May 18, 2011

Adi putra-vs- 'Adi putra'

Arini tak nak crite pasal nak exam, bole tak...?
hehe..
nak crita pasal org ensem..hehe..
pasal adi putra..
ensem la Adi Putra ni
dah la tinggi..ensem..cakap lembut je..berbudi bahasa sgt..
auw!! cair la saya macam niii..
hehe
ni gara2 menonton crite "paku di dinding hati"
crite dia ok la..tp biasa2 je la..tp sbb ada Adi Putra yg encem. crite ni jd tonton di kala makan..
makan je tgk Adi Putra..
 tgk je Adi Putra, tgh makan la jawapan nye :P

 oooo..tp dia suami org ok...
huhuhuhu..nangis2 teresak2..

tpaksa la mencari si 'Adi Putra' yg bukan suami org..haha
ada ke ..??
saya mau..
saya mau....
nak amik, then simpan dlm poket..
taknak bg org lain nampak si 'Adi Putra' kita ni...

"jangan tgk 'Adi Putra'..jgn pandang 'Adi Putra'"
sambil toleh kiri kanan dan melibas2 tgn pd mereka yg mau hampir..
(mode:paranoid)

nnt kang org lain rampas...susah..tensen saya nnt..
dah la mmg ada byk 'threat' yg dh menanti dan menunngu...
yela...'Adi Putra'la katakan..

'Adi Putra' oh 'Adi Putra'...
saya dah tergoda dah ni...
haish..
kenapa la suka je wat kita tergoda ni..??
penat la tergolek ari2 cmni..
(tergolek sbb terlalu terpikat la tu :P)

eh..alamak..
xjumpa lagi la si 'Adi Putra' kita ni..
rupa nye ter-over paranoid la ni..
erotomania kah saya...?
hahaha :P

p/s: kalau Adi Putra-vs-'Adi Putra', rasanye, siapa yg menang eh....? jeng jeng jeng :P

0 comments:

Post a Comment