CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, May 25, 2011

Day 2 PRO exam..

arini ari mcq..true false.true false..700 statements for us to 'guess'..
hehe
bayangkan la kepenatan memikir..
pikir nk letak true atau false..bukan berdasarkan ilmu..tetapi berdasarkan apa jua sisa2 ingatan pd ilmu2 yg pernah ada..haha..one way annova la..positively skewed la..smua nye itu hanya terngiang2 di minda..mmg main jawab je la..
and, my clinical exm will be on thursday
jantung berdegup kencang
tak tahan..tak tau cmne nk jwb exam kamis ni..
mmg tawakal pd Yg Maha Esa je la saya ni
usaha selagi boleh..
belajar selagi mampu..
semoga dipermudahkan smua nye..utk diriku, dan semua kawn2 10th batch MBBS IIUM..

p/s: ada yg berkata, saya tak stress pn nak exam..relaks je..hmm..rasa nye, perlu ke sy bgtau smua org yg sy tgh stress sbb exm..?xperlukan..?lgpn, anda mungkin xtau, kalau sy terlalu stress nnt sy demam..kalau sy demam, demamnye teruk sgt..siapa nk tlg jwb kan exam clinical saya kalau saya demam..? ada org tu pn exam kamis pagi..so..?better la saya sihat (and appear tak stress to u..)  dpd saya demam sbb nk tunjuk pd awak yg saya stress ngan exam ni..kan..?
maaf la..benda ni wat saya tension..sakit kepala pikir knp org asyik je nk ckp apa je yg sy wat..huu..cant i just be myself without other people saying this and that to me, repeatedly..?dpn muka saya sendiri laktu..ooo..islamic kan..?jgn mengumpat...better to tell the truth walaupun ia pahit..tp, how about menjaga hati saudara seislam..?kalau asyik2 je 'kena' mcm saya ni, hmmm..ntahla..

0 comments:

Post a Comment