CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, April 28, 2011

Sing a song~

Arini saya sangat malas..
belaja ntah pape..
haha

oho..sebelum terlupa...
smlm tghari..ada yg suruh dgr lagu nurul yg dulu2...sedap katanye..
bila dtanya lagu mana, tak dijawab pula soalan saya tu..huhu
haish haish..saja je kan =P

so, nak plih lagu la kalau cmni...

of course la kita pilih lagu ni (walaupun rasa nye bukan la lgu n yg dimaksudkannya..hehe)

Cinta Azali
Semenjak mula kita bersua
Bergetar rasa di dalam jiwa
(tipu tipu..takde ye getaran cinta di jiwa!!)
Apakah ini tandanya
Ada janji antara kita
(tiada apa yg dijanji, cuma apa yg diimpi~ haha)

Setiap hari kita berdekatan
Rasa hangatnya kemesraan
(oh, langsung tak pernah dekat..jauh!!)
Bila kita berjauhan
Gelora jiwa kerinduan
(oh, bukan bukan begini..)
Kita bersama terus kembara
Jauh ke taman asmara
(tiada taman2 ni..saya rockers :P)
Di sana cinta berpadu
Menjadi satu oh... oh...

Demi cinta suci ini
Kurnia dari Illahi
Biarpun ke lautan api
Sanggup diharungi
(yg ni paling best,kan..?)

Memang sudah suratan azali
Kita dipertemukan di dunia
Sehingga kita kembali
Bertemu semula di syurga
(it is not a crime to have a dream like this kan..?walaupn 'syurga' itu mcm terlalu exagerrated) 

lgu di atas ialah pilihan saya..
tapi....
rasa2nye lagu ni kot yg dia suruh dgr..    KERANA TERLUKA~
sbb lagu ni mmg glamer dulu2 masa kecik2...tp la, ini lagu sedih la..tak mau lagu sedih2 ni...
kena happy je slalu kan :P 
Kerana Terluka
Beratnya rasa hati nak melangkah pergi
Tetapi apakan daya aku terpaksa
Buat kali terakhir inginku mengucapkan
Semoga dirimu berbahagia selalu
Tentang diriku ini
Terserah padaMu Tuhan menetukan...

Tak perlui kau bertanya ke mana ku pergi
Pandailah aku menjaga diriku ini
Sekali kumelangkah oh biarlah ku teruskan
Perjalanan ini walaupun sendirian
Hanya Tuhan yang tahu dukalara hidupku ini
Tak terkata, aduhai sayang...

Ku masih lagi teringat
Bicaramu yang terakhir
Pedihnya hinggamenikam kalbu
Bisanya...

Selamat tinggal sayangku
Selamat tinggal kasihku
Aku terpaksa pergi dahulu
Kerana terluka hati ini

Kiranya tempias membasahai jendelamu
Itulah airmata yang jatuh di pipiku
Kiranya sang bayu menyentuhi paras wajahmu
Oh itulah rinduku yang menyebut namamu
Setelah sekian lama tak jumpa

ok..saya nak baca buku..paeds protocol perlu dihabiskan..walaupn buku itu kelihatan sprt telah dibaca byk kali...ada highlight yg cantik, mcm ada colour code siap, tp bukan saya..saya ni malas lagi last-last :P

0 comments:

Post a Comment