CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, April 20, 2011

Ni baru balik dpd kelas..
kepenatan
tp seronok..
sbb arini segar je dlm kelas..haha..xde ngantuk2...
cuma towards the end tu td, dh mula rasa restless..
heee..

arini, dh dpt smula buku2 utk dibaca..
yeay!!Thanks a lot ya..
sori la kita ni mengganggu aje kan..
dh la kepenatan abis kelasnya lambat,
dilarang tido oleh saya sbb saya nk amik buku2 ni..
haha..sape suruh bz je slalu =P
oh, tp sangat comel so takpela kalau tak tido pun, kan....?
hahahaha (mst smua tak faham apa yg saya bebelkan ni..bagus2..)

oh, arini ija dh abis exam..dia balik umah ptg ni, bus kul 6 ptg..smoga slamat smpai umah ye ija...

and today is Dakdik's birthday..
Happy birthday, Adik...
  smoga makin bergaya, makin berjaya dan makin kaya
    ^_^  hehe
bole la blanja kita byk2 nnt bila awak dh kerja, ye dik ;)

oh, ni tgh hyper..
sbb baru lepas makan coklat..

lalalalalalala..

saya suka coklat..
saya suka makan coklat..
 aritu saya beli coklat...
 saya beli coklat utk org2 yg saya sayang ;)
 saya beli coklat utk org2 yg sntiasa dlm ingatan saya..
 saya beli coklat utk mereka yg slalu je ada dgn saya dlm susah dan senang...
 mcm coklat yg slalu je wat saya happy, mereka ni lebih hebat dpd coklat..
 hanya dgn bercakap dgn mereka, hilang smua masalah saya :)
 that's why i love them soooooooo much :)
dah kirim coklat tu pd ija, utk bwak balik umah..
hehe..tanda ingatan dpd kakyu yg jauh ni..
walaupn tak seberapa, at least, dpt kurang kan rasa rindu pd mereka yg jauh di mata, tp dekat di hati ni :) 

tak sabar nak balik umah..
nak jumpa mama abah adik ija ina..
nak happy2 ngan smua org..
nak gelak2 ngan smua org...
miss them sooooooo much :)

p/s: if only life is that simple...i wish for a simple, happy life filled with endless love~

0 comments:

Post a Comment