CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, April 27, 2011

Bukan kisah saya 1

Selalu kita akan tulis pasal diri sndiri kan..
tp, silalah percaya..
ni bukan kisah saya
ni kisah seorg sahabat saya
yg percaya kan saya..
hmm..saya skrg rsaukan dia..
sgt2 risaukan dia...
exam PRO makin dekat tapi saya tau,hati dia kian tak larat.....
dulu dia ni happy-go-lucky orgnye..
sekarang dia still dirinya,
tapi skrg ni,eventhough dia senyum, jelas terpancar sesak yg ditanggung dlm jiwanya...
saya faham keadaan dia...
cuma...
saya dah tak mampu nk berbuat apa2 nak tolong dia..
saya cuma mampu beri kata2 semangat...
sbb saya tau, takkan ada satu perkataan atau tindakan pn yg bole merawat luka di hati dia....
cuma, saya mahu dia tahu, kami semua di sini sentiasa akan bersama2nya, agar dia kembali ceria sperti selalu...
semoga dia kian tabah menjalani smua dugaan ini...

biar hati bagai di-blender, tp make sure, u must not surrender :)

p/s:ni bukan pasal dia tau..ni org lain...dia sihat sejahtera je rasanye ;) jangan salah faham ye kawan2..

0 comments:

Post a Comment