CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, April 30, 2011

An evening and a question~

Arini, in the evening, i went to umah Pakcik Zainol, a friend of abah..
mula2, mintak tlg pakcik zainol and his son,
betulkan WNU yg terkopak bumper depan nye disebabkan kelalaian saya..
hehe..pakcik zainol bwk gi pasar malam Sg Isap..then to his house..i ate my dinner there, pakcik zainol masak ikan patik masak tempoyak..sedap sgt..kenyang sungguh..thanks pakcik :)

oho..
yg nak dicerita di sini, bukan la sesuatu yg best pn
cuma nk menyatakan apa yg bermain di fikiran ni td..

when i told mama about this..
and crite pasal pakcik zainol ni ada 5 anak,  4sons + 1daughter..
the eldest, final yr medic @ indonesia..i think, sebaya kot..
yg lain tu, of course la lebih muda dpd saya..walaupn hensem2 belaka..haha.

when mama asked me sumting, saya dgn pantas nye berkata, "xpela.."
ohho..saya sgt takut..sbb slalu nye, apa yg kuar dpd mulut mama adalah benar..
hoo..tak mau..tak mau..

just want to say that,
walaupun saya berada di sini, di mahallah maimunah M7, di kampus indera mahkota, iium kuantan...
hati saya tiada di sini, bonda...
ntah ke mana ia pergi pun, ayu taktau..
dpd aritu dah hilang, sampai skrg ni masih belum dipulangkan..

huuuuuuuuuuuuuu...
and i wonder, cmne la saya bole hidup selama ni, without my 'hati'...???
Teddy bear ni yg curik hati saya rupanye!!!haish~

2 comments:

dakdik musyuk

apa dy kakyu?? pakcik zainol masak ikan "patik" msk tempoyak??? "ikan patik"??
hahahah.. kakyu windu pd Atick rupe2nya yerr.. hihihi~

Wada Adam

haha..dakdik yg windu bangat pd dak atick..
eh, nama korg rhymes la :P it means that, u two are meant to be together...sori dak rif, atick wins!!! heheheh :P

Post a Comment