CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, April 17, 2011

Purple ke merah...?

Saya kebosanan
seriously, membaca buku terasa seperti satu kesukaran  bila diri ini bohsan..

maka terhasil lah soalan yg pelik (lagi)...

purple ngan merah, mana lg best...cepat pilih...

hahaha :P
mst smua pelik nape kuar soalan ni,kan..?
sbb saya bosan...
dan sudah pasti la org yg diajukan soalan ini juga pelik...
tp jwpn yg saya dpt, cm biasa la...
buat saya makin confuse..

haish..

perlu tahu eh kenapa soalan ini diajukan..?

jgn salah anggap tau, saya takde niat nk beli pape adiah utk sesiapa..
mana la saya nk dpt duit nk beli adiah2 bagai...haha =P

nk tau tak jwpn yg kita dpt apa...?

mst la purple..
haha...
lepas tu, jawab merah pulak...

hahahahaha :P
jadi, mana satu lg best ni, purple ke merah...?
(nengok, betapa confuse nye kita sampai tulis pn salah warnanye..heee)

2 comments:

ecLipsE

pastinye purple

Wada Adam

hehe..us, kita suka merah..tp suka purple gak..dua2 pn best ;) hehe

Post a Comment