CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, March 27, 2011

saya membebel lagi..sila ignore~

Ni just an entry about me..
me yg suka membebel..
me, yg suka terasa hati...

For those yg benar2 tau diri ini, i think i am not the kind of girl yg suka membenci org..
at least kalau saya marah, and tak suka and sakit hati, for sure it wont be for long...
kadang2 tu, org lain yg ingat saya pernah marah, sakit hati or tak suka another person, sedangkan i totally didnt remember such an event..haha..
mmg kalau benda tu tak significant, marah saya ni tak lama..
mulut ni mmg bising tp hati saya tak sejahat itu...


tp skrg ni...
mmg saya tak marah pun..
mmg saya tak de pn rasa sakit hati..
apatah lagi rasa benci, mmg lgsg xde pn dlm hati ni...

tp, do u all know...?
rasa pedih sbb terluka tu, lebih teruk dpd rasa benci..?
lebih teruk dpd rasa marah..?
lebih teruk dpd rasa sakit hati..?
i just want u all to know, that it is soooo bad...
nothing seems to work to heal this wound...
I can't tell you what it really is
I can only tell you what it feels like
And right now there's a steel knife
In my windpipe
I can't breathe
But I still fight
While I can fight
As long as the wrong feels right
It's like I'm in flight
High of a love
Drunk from the hate
_LOVE THE WAY U LIE_

0 comments:

Post a Comment