CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, March 16, 2011

......

Arini...3rd day of paeds posting...
clerk a case of a baby boy, 1 year 3 months old...
comes with shortness of breath...
a known case of global developmental delay, central hypotonia,, hypothyroidism, epilepsy...

betapa saya bersyukur yg diri dan adik2ku serta rakan2 smua dilahirkan sempurna....

kadang2 diri ini terlalu sibuk mengira kekurangan diri...
kenapa aku tak begini..?kenapa aku tak begitu..?kenapa aku tak dpt ini..?kenapa aku tak dpt itu..?

sedangkan aku sepatutnya bersyukur, dgn nikmat yg telah Dia kurniakan...

dan ini telah membuatkan aku tersedar dari lena...dari tidur yg pjg...

ya..aku bersyukur...teramat sgt atas smua yg tlah diberikan pd ku...
kehidupan yg bahagia...kesempurnaan dlm kehidupan...
yg sering tidak ku endahkan..
dlm aku sibuk mengejar apa yg aku tak punya...
sedangkan aku dah ada semua...
kesihatan selama ini...
keluarga yg sntiasa ada di sisi, yg sntiasa menyayangiku tak kira apa...
kawan2 yg slalu setia bersama2 dlm membantu aku meneruskan perjuangan ini...

0 comments:

Post a Comment