CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, March 27, 2011

Sports and me..

Saya mmg tak reti sports..
saya mmg xmain sports..sedentary lifestyle la kata kan..
tp in one way, sports seems to make me feel happy, always...

eventhough diri ini cuma sebagai penonton dan penyokong saja.
tp, still, melihat rakan2 se-batch bermain membuatkan saya rasa puas..
and now, i am smiling all the way..haha :D

arini ialah ari Interbatch 2011..
walaupun 10th batch gagal mempertahankn kejuaraan,of which i feel soooo strange, sbb kalau nk ikut kan, banyak je yg 10th batch dpt juara, pingpong brothers and sisters, volley brothers, netball and basketball sisters, and acara2 lain yg mendapat tempat ke-2 or ke-3, tp still, we didnt win..
sbb kali ni, mereka kira jumlah mata setiap game..
bukan nye berapa byk juara, tempat ke-2 or ke-3...
(entah2 sbb mereka nk menang kot..? haha..meragui ketulusan pihak junior yg jd penganjur utk interbatch kali ini..)

we got 2nd place, kalah pd budak2 1st year, dgn kekurangan satu mata...
ish ish ish...ija mst bangga dgn kejuaraan batch dia..
Jgn terlalu bangga tau ija, sbb korg nye team bukan byk jd juara pn..haha..menang sbb byk points je :P  (nada kakak yg tak puas ati pd adik nye..)

anyway, today makes me brighter, warmer..
(mmg betul2 warm masa balik td, separa hangus berjemur di tgh panas..)

Saya menyokong di situ, di sebalik payung farah..hehe
Bila mentari mula memancar dgn teriknya, kami duduk bawah payung..kurang sikit sunburn :P
team netball yg hebat, sentiasa je juara :)
Mereka yg mmg the best :) 10th batch rules~

tp, seronok..
seronok sbb dpt bersama2 rakan2 bersorak..
best sgt tgk smua bermain penuh smgt..
haha..
of course la saya turun menyokong team 10th batch..
walaupn smlm hati berbelah bahagi...
tp arini. well, dpd saya bersedih dan berduka lara spjg masa...
lebih baik saya memanipulasi dan menggunakan segala kesempatan apa yg ada..
haha..

tp mmg tak sangka saya bertindak seperti td..
menyokong, dan melihat dan menyokong lg..
dan bercakap2 dlm game..
dan menyebelahi dikala ada yg membebel2 pdnya..
apatah lg meminjam dan membuat seolah2 hak milik saya sdgkan membiarkan tuannya kepanasan..
hehehe..
oh,saya terlupa di mana saya sbnr nye td..
so lpas ni, kembali kpd mode tak kisah and tak nk amik tau..haha..
Mampukah saya....???

PHOTOS-CREDIT TO AWIS..
I took it from his FB..thanks awis..

0 comments:

Post a Comment