CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, March 16, 2011

Buku or kasut...?

Smalam tertido awal..
haish..haish..haish...
dh terlari dpd target nmpaknye ni
kena lebih rajin lg..

BERUSAHA..

oh..
buku oh buku...
saya nak beli buku..
tp saya nk beli kasut gak..
byk kasut cantik tgh offer kat Carlo Rino Megamall
tp dh ter berkenan pd satu ni..huu..yg takde offer lak tu.
and suka gak another pair tu, tp sbb tinggi sgt2, xjd la beli, wlaupn ia ada offer yg hebat..

cmne ni..cmne ni...
smpai termimpi2 nk beli kasut...
rasa nk beli kasut byk2...
tp....
tp....
tp....

tp, buku slalu wat saya happy...
lg lak bila ada yg slalu tolong saya jaga buku saya...
saya tak pandai sgt jaga buku...
ada yg jg buku saya dgn lebih baik dpd saya..
lalalalalala~

1 comments:

suerafe

kalau sy pun akan dilema sebab 2-2 sy suka. tapi sy akan beli kasut dulu kalau kasut sy dah tak selesa. tapi sy akan kumpul duit dan beli buku tu jugak. hidup nie jgn fikir untuk melepaskan. hehe

Post a Comment