CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, March 23, 2011

oh nape la tak dpt tido ni~

Not sleeping..
not reading..
huhu..
ni la saya di kala jiwa terasa penuh resah gelisah..
sbb rasa sgt bersalah...
mungkin telah melukakan hati one of my dearest fren...
haish..haish..haish...

ke sbb minum secawan kopi yg pekat ni td..sampai mata xbole tido lgsg..

Live is like this...
saya mmg sgt2 tak sabar nk abis blajar..
trying to be focus all the time but rasanye, xberjaya pn...
asyik je terleka...
mengelamun dah satu hal..berangan satu hal lagi...
haish la wada...kalu tak berusaha betul2 cmne nk berjaya...

so, conclusion nye, kena baca je buku2 ni smua...
tp exclude la buku2 saya yg tiada di sisi dan buku2 itu pn kabar nye tak merindui saya ni..*sob sob*
sampai ati kamu ye wahai buku2 saya...
saya tau la kamu dijaga dgn lebih baik berbanding masa kamu duk sini ngan saya...*sob sob*
tp kenapa kamu tak ingat langsung pd saya ni,wahai buku2 saya *sob sob*

lupakan je smua benda2 tak penting...
.terutama skali, interet ni hah!!!!
mmg membuat saya sering membazir masa yg banyak dgn melayari dunia tanpa sempadan ini...
tgk movie la...window shopping on line la...tgk org2 hensem pn ada gak kadang2..ngeh ngeh ngeh ^_^

eh, suddenly teringat pd kata2 mama ptg tadi...
"ayu mmg suka baca buku...tp mama tau, ayu baca buku bila ayu nak aje...tp nasib baik ada ....."

hahahaha
adakah terdapat ciri2 saya terkantoi di situ ...?? :P

pandai nye mama ni..
mama, ayu mmg suka baca buku tau..
tp ayu tak rajin baca buku..
banyak sgt la mama...hehe..
kdg2 tu mmg la agak2 ter-influence...
tp ayu rajin baca buku bukan sbb dia atau ia atau pape pn...
ayu rajin baca buku sbb mama :)
hehehehe...
mama tau tu kan :)
betul tau ni...ayu tak tipu..
sbb ayu nk duk umah dh lpas ni...nak duk ngan mama..
Yeay!!!

0 comments:

Post a Comment