CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, April 16, 2010

Dah lama sgt tak menulis ni..
So rasanye, arini sy nak menulis dgn byknye..
Lagipun kita dh tuka alamat blog ni..makna nye, kena wat sumting new..hehe..apa yg new nak wat ye..?xtau lg..
Tp, for sure, ada byk bnda nak kena kongsi..
Pengalaman dgn kawan2 tersayang...
Pasal pengalaman dgn patients kat ward...
Pengalaman dgn Mr.A aka 'our papa' yg very2 discouraging, sgt2 devastating..
( not my beloved abah..abah sgt2 supportive, sgt2 penyayang..he will never ever say anything that will make me feel as bad as what 'our papa' has said beberapa ari lalu...dlm keadaan ini, sy sgt2 bersyukur kerana Allah tlah bg saya the best father, my beloved Abah..Abah..Ayu sayang abah sgt2..Happy birthday Abah~)

Rasanya dh hampir 2 weeks i didnt write anything kat blog ni...
Kerana saya ke'busy'an..
Kerana saya kesibukan - last week kat A&E, this week kat 5b, yg sgt2 ramai patient tu..sehari smpai 5 patients nak kena cover, update progressions in ward..uhu~
Tp saya tak bole mengeluh..ini kan pilihan kita sendiri...
Lastly kerana saya dah tawar hati..dah berjauh hati..dah terasa hati...
Siapalah diri ini...Makin hari berlalu, makin saya sedar betapa insignificant nye saya ini~
So, i decided to keep everything down...simpan semuanya..telan semuanya...

XOXO, Me, trying to be invisible.....

0 comments:

Post a Comment