CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, April 22, 2010

another chapter of another book~

Arini byk benda terjadi..hehe,
saya berjaya wat 6 CP..hehe :) gumbira rasa dlm hati ni :) syukur alhamdulillah :) n saya juga berjaya memenuhi ruangan dressing dlm logbook itu..hehe..jd takde la rompong sgt logbook sy :P
(teringat di kala IM 3rd year dulu-)

Me: logbook kita rompong..banyak rongak2.cmne ni..esok dah kena anta..huhu... 
*~*: hehe..dah penuhkan kamis aritu..dah tak rongak lagi :D

{betapa saya merindui saat2 itu, di kala ada org yg membantu kita memenuhkan apa yg patut dlm logbook..saya cuma ikut je..hehe..ada org yg tolong rancangkan smua nye..weee}
Hihi..
Tapi takpe, kena la blaja berdikari kan :) rasanye 4th year ni kita mmg dh pandai berdikari..dah bole la survive if nnt time HO kena campak jauh2 (mintak2 xla tercampak sejauh mana..ngeh2)

Owh..ada crita lain pasal staffnurse and JM..arini nasib saya baik, dpt jumpa SN n JM yg baik sgt duk ngaja kat clinic the proper way to do dressing..hehe.thanks a lot ye kak :)
Ada byk benda nak crita tapi tak sempat..arini oncall..hehe..

Tp ada satu benda ni saya kena tulis gak..
sbg peringatan pd diri saya ni....

Td saya bermesej2 dgn cik adik cun buahati ehem2...
Hmm..
Saya telah membuat hati seseorg terluka kah..?
Opsss..maaf ya..kita bukan sengaja..kita tgk apa yg kita ckp and dah diakui oleh dia..mcam betul je...
so kita pun mengiyakan nya...kita asyik je berulang2 kali mengatakan ttg benda itu..
Tp cik J ckp, mungkin hati dia terluka...really? 
Sorry sgt2..kita mintak maaf sgt2..
Mungkin betul gak apa yg cik J ckp...
Sebab, slama ni, apa yg kita ckp, dia akan trima aja..xkisah la apa..xkisah la dgn siapa...
Mungkin at last dia terasa hati... dia terasa hatikah..? terguriskah perasaan seseorg dgn tindakan saya yg merepek dan tak tentu pasal itu..? 
jeng jeng jeng ;)
janganla terasa hati..kita main2 aje la...huhu..
Mungkinkah ada org itu sudah kemerajukan..?
Ops....my fault..again~
Maaf sgt2..from the bottom of my heart..really..betul2 ni..

XOXO, Me, either to read a chapter or the whole book...

0 comments:

Post a Comment