CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, April 30, 2010

Amaran: AMARAH~

Wanita bukanlah perhiasan mata (kalau la ini benar, oh no..)
Wanita adalah pelengkap di jiwa 
(totally agree this  ^_^)
Yang perlu kau corak dan bimbingi dia 
(yup..itu yg sepatutnya..dan itulah yg saya mau..yeay!!)
Dan pasti bukan sekadar dengan kata-kata
(actions speak louder than words, ok..)

Manis mulut lidah kau berapi
( manis mulut kah..yup..tp berapikah..?not to me :P )
Tanpa sedari hati kau sakiti
(hmmm..)
Ku menghargai segalanya
(mstilah saya menghargai, everything..)
Namun mungkin kau yang lupa
(lupa..? more to ignorance kot..atau lebih tepat lagi, ignoring, kan..?)
Fikirkanlah dengarkanlah suaraku


Kau tak bisa hapuskan amarah
(ada apa2 amarah ke..?no la..)
Walaupun engkau tahu


Aku mahu kamu mahu 
 
 
Aku tahu kamu tahu

 
Dan ku takkan tunjukkanku amarah
Kerana aku tahu segala yang berlaku
Tetap akan berlaku 

Di mana kudratku  (i can do nothing..kan..?)
Dia yang menentu 
(Hanya Yg Maha Esa tahu yg terbaik buat semua..)
Dia yang menentu
  ( Hanya Dia, Tuhan Yg Maha Berkuasa, menentukan..pastinya segala nya yg terbaik buat kita...)

Hati wanita terlalu rapuh kau genggami
(ni kira digenggam dlm diam kan..tanpa dia sedari kot..haha :P)
Yang ingin selalu dimanja dan disayangi
Ku bukan tagih janji yang kau hancuri
(ok..mana ada pape janji ya..this is totally not true..)



Ni lirik lagu best..amarah..i like it sooo much :)


A M A R A H ( AMARAN!!!)


A K U  M A H U  K A M U  M A H U...
A K U  T A H U  K A M U  T A H U...

0 comments:

Post a Comment