CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, April 17, 2010

Terkorban Kerana ...

Amaran : ni entry mode jiwang... kerana saya berada di awang2an di kala mendengar kan lgu2 jamal abdillah+ ziana zain recently.. ngeh3 :P

Ni lagu yg dah bermain di pikiran kita selama beberapa hari ni..kenapa..?because in between each words, mmg ada kaitan dgn diri saya..huhu.. and i would like to write it down...coz tak bole tanggung lagi pergolakan perasaan ini~

KORBAN CINTA
Dugaan meresahi diriku kini..  (skrg ni mmg macam2 benda terjadi..lagilak bila dh dekat nak exam)
Gelora fikiran meronta..  (bukan fikiran je bergelora, perasaan pn berkecamuk)
Cari yang pasti..  (kepastian yg dicari,semstinya bukanlah seindah harapan yg diimpi...)

Antara kita..  (kita means me+ ..... kan or is it just me..?)
Ada sinar cinta yang resah..   (of course la, saya sorg je kan..haha..resah gelisah...)
Kurasai demi keranamu kasih..
Kasih padamu  (haha..kasih kah saya pada'mu'..?)

Mengalir dalam diriku serupa dengan dirimu...    

(apa yg saya rasa padanya, is the same as what dia rasa for someone else, kan..? so, how strong my feeling is..?as strong as what dia feels for that someone..and from what i feel, it is soo strong that i cant take it anmore.....) 
Ia membara  (i really hope that i can just padamkan api yg membara ini tp saya xmampu...)
Membakar jiwa  (mmg dh hangus rentung dah hati perasaan dan jiwa ini)

Relaku korbankan cinta  (sy akan mengundur diri..silently..coz i'm just an insignificant part of hidupnya...)
Agar dikau capai bahagia  (to love someone is to see dia hidup bahagia with the one that dia syg)
Pada dirimu ada diriku  (coz bila dia bahagia, saya akan turut bahagia..to love n to b loved r 2 different things)
Walaupun cinta terluka
Kupendam segalanya
Demi untuk dirimu  (anything and everything..)
Ku berserah  (hanya doa yg mampu ku panjatkan agar smua yg terbaik menjadi milikku serta dirinya..)

Antara kita, tersimpan naluri berbeza...  ( everything is different now..we used to be very good friends until i changed everything and u started to turn away, run away from me...)
Telah mekar dibelai dibawah rumpun serupa ( it was a mistake for me to get to know too much about u..coz u are a very wonderful person, though u might not think so...)

Untukmu kukorbankan segalanya...
Agar kau tiada curiga
Merintang Kasih
Padamu jua kukorbankan cinta... 

(eventhough it is the most difficult thing for me to do, i have to korbankan cinta ini, just to see that u get what u want..coz what i feel for u is not the same as what u feel for me....)
 


Owh, tp permasalahan yg saya hadapi is that i couldn't resist the temptation~
Saya telah memungkiri janji saya pd diri sendiri..
"Ada org pakai baju melayu peach td...sombong nye org tu..."
"Haha..mana ada sombong...budak tu yg bwk keta laju je.."
 Dan kemudian saya kembali di fasa ,tak dapat nak 'korban kasih'..
Oh no..oh no..oh no..~

XOXO, Me, Terkorban kerana kasih~

0 comments:

Post a Comment