CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, January 20, 2011

walaupn ada byk sgt benda yg wat hati ni smakin xberdaya...tp petang ni, saya telah melakukan benda giler yg mmg berani sgt la.haha..seriously meng-expose kan diri dgn mcm2 tafsiran mereka2 yg terlihat saya ptg ni..
tp at least saya tersenyumm
dan saya gembira..
sbb saya suka..sgt suka..sgt sgt suka..
and kagum..and suka lg ;)

mmg handal lah..xmungkin disangkal lagi..tahniah tau :)

and watching that makes me happy smula..
even tgk org bermain2 dgn handalnye pn bole wat hati melompat2 kan..?ish ish ish..:P
walaupn saya sekadar penyorak yg membisu, sbb tak mampu berkata apa2..sbb mmg dh sedia terer pn kan.. a very well known fact ;)

p/s-
of course la, mcm tahun2 sblm ni, saya akan jd penyokong yg setia menjelang nye interkulliyah..hehehe..
smbil menyelam minum air..eh silap, sambil menonton mencuci mata..hahahaha :P

2 comments:

miki

cuci mate..kena pakai eyemo..keke

Liyana Adam

hehe..bgus bgus..pilihan yang tepat utuk join tgk match tersebut.. dah final year ni..nanti dah takleh seronok2 camni..biarkan mereka melihat dan tersenyum melihat awk yang juga tersenyum..hehe~

Post a Comment