CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, January 28, 2011

kisah sebuah buku :)

Ini kisah sebuah buku..
saya suka baca buku..
especially buku2 yg menarik ceritanya..
tp medical books...?hmmmm..saya baca di kala saya rasa saya mau baca..

tp, ni nak crita pasal sebuah buku..
buku ni best..
hehe..
bukan nye sbb i have finished reading the book..
bukannye sbb buku tu cantik..tak..buku tu biasa2 je..
apatah lagi bila ia menjadi milik saya..
saya kan kurang rajin :P
ehem, xbole sebut 'pemalas' tau..sbb saya mmg tak pemalas, saya cuma kurang rajin je :P

dulu..
masa saya posting IM
buku tu selalu je ada atas meja saya ni....
saya agak selalu jugak la baca buku tu, walaupn saya tak highlight..
saya baca masa nak ada tutorial..
saya baca masa nak ada teaching..
saya baca masa nak tido..hehe..
walaupn saya tak baca banyak mana pun, tp saya baca tau buku tu..ehem..

tp, nak crita pasal buku tu skrg..
smlm saya nampak buku tu..di sebelah sana..di dalam jagaannya..
weee..hati berbunga2 melihatnya :)
tersenyum2 saya semalam bila terlihat (di-highlight di sini ialah "TERLIHAT" maksudnye saya xsengaja ternampak..sila faham ye :P )keadaan itu.. macam nk melompat2 pun ada, tp kena behave sbb waktu tu ada kelas..haha

wah wah..even looking at the book pn bole wat saya tak keruan ye saudara :P
mmg kelihatan buku itu dijaga sebaik mungkin..
huuu.tiba2 terasa jeles sbb buku tu kelihatan lebih sygkan dia dpd saya..
yela, skrg ni..ari2 buku tu dibaca..dibelek2..dibawa ke mana saja..
tak macam masa buku tu dgn saya...
saya selalu je tinggalkan buku tu..kat dlm bonet kreta la..mana2 je la..
mmg la buku tu tak nk sygkan saya sgt..

ehem2 buku, saya dengar, for the time being, awak ni buku kegemarannya ye..?
eleh, suka la tu sang buku oi :P
buku tu mst ari2 tersenyum macam ni..ish..saje jela tu nk wat kita jeles..

p/s:ni mmg kisah benar sebuah buku..bukannye sekadar watak rekaan nk gantikan watak manusia..ni mmg kisah sebuah buku..silalah percaya ye kawan2 ^^

0 comments:

Post a Comment