CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, January 22, 2011

Ok..this is a real story of a fren of mine..
i would like to write this down sbb..hmm, maybe sbb taknak pisang berbuah dua kali kot...hehe
tak la..lebih kpd nak amik iktbar..so, if u want it to happen, u have to make it happen :P

Di kala kami 3rd year..
this one fren of mine ada suka with this one senior (masa tu abg tu 5th year..ehem..nmpak gaya cm hot je kan bila dh jd 5th year..skali lagi saya stress kan EHEM)
ok..
so this one fren of mine ni, tak pernah lgsg bgtau siapa la abg senior tu..she just called him 'abg senior saya'..
haha..
kelihatan comel di sini, tp kalau ada lah yg memanggil begitu di kala ini terhadap abg senior 5th year yg skrg ni...hmmm, rasa mau terbakar kakak senior 5th year ni...haha :P

haha.
.it was sooo cute of this one particular fren of mine..yg mana dia sgt2 suka pd abg ni..but she never confessed..at all..cinta jarak jauh gitu.dia cuma memerhatikan je 'abg senior saya'nye itu....

and then abg tu exam pro..lulus..and abg tu pn kuar la dpd uia...

and my fren ni of course la sedih2..cinta tak kesampaian kan..huu

only then she revealed siapa kah abg senior tu..oho..saya kenal abg tu..
and saya jua mgkn ada cara utk dptkan number abg tu..
tp my dear fren ni xnk..
dia ckp dia malu..uhu..dia malu tp mahu...
oh, cmne la saya nk jadi matchmaker for her kalau dia xmau..
(i am a part time matchmaker tau..hehe..kalau sesape nk khidmat saya, sila bgtau..tp korg kena dtg ngan dh mpunyai sumone yg berkenan di hati, cuma hasrat tak terucap/tak terlaksana je lg..kalau xde calon, i couldnt help ye, coz saya pn xde calon lg...ahaks :P)

and the story just senyap begitu saja...

oh, lupa nk ckp..at that time, abg tu single...seriously mmg single...

plus abg tu ATMA ok..kapten dr....uhuuu...
(nampak cm macho kan ada topi cmni....uhu..of course lg macho dgn kehadiran sang captain memakai nye..siap beruniform lg..mmg la sgt macho tak terhingga..hahaha :P saya dh jd merepek malam2 cmni..)

sampai la pagi td while i was at the library with this cute fren of mine...
and dia ckp,yg  that abang dh bertunang..
uhu...terasa sedih lg pedih di hati this cute fren of mine...
"tunang dia tu putih...tunang dia tu ada tahi lalat di muka.." oho...
"kami pn macam tu..ntah2 dulu, abg tu suka aje kat kami..."
oho...cian this one cute fren of mine...cian dia..mmg pn kawan saya ni putih..comel..kecik..mmg cute abis la..
cian sgt pd dia..
sbb she really2 falls head over toe with this abg..
"tunang dia n kwn2 tunang dia asyik pgil abg tu 'kapten' aje...patutnye kami yg pgil dia 'kapten'.."
uhhhuuu..cian nye kat kawan saya yg sorg ni...

tak pe la ye, bukan jodoh kamu..u'll get a much better person,dear..

oho..nota pd diri sendiri- haha..pikir sendiri la cik wada :P

3 comments:

miki

wada.. dh mmg kena pikir byk2 tu..
nnt kang... abg senor kami tu berbuah berkali2..
:P

Wada Adam

alamak cik miki..jangan!!!!
kalu peristiwa 'abg senior kami' berulang kembali, mmg kena nullified kan simpulan bahasa itu..ngeh ngeh ;)

Liyana Adam

abang senior berbuah dua kali..ok lagi tu, tapi tapi kalau tulis ayat yang sama dgn cara yang berbeza sangat pelik jadinya..hahahaha..ok ok..cik wada..sila fikirkan..tapi tapi kalau dah berbuah petik je buah tu leh makan makan auuumm auum kenyang..hahaha..~

Post a Comment