CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, January 18, 2011

terasa terluka...

A question was asked from a girl, a particular girl, this one specific girl
oh, ini tiada kaitan dgn my 3 little sisters yg naughty but pretty tu,
and bukan pasal cik mucuk,
mahupun pasal my cayangs, Mijah, Qila, Jut, Hana, Zati, Put, Yuyu..
and bukan jua pasal my dear darlings, cik Ct Nad, Us and Len


"wada mintak mana utk houseman nnt...?"
me- 1st Melaka, 2nd Seremban 3rd Muar...

and dgn beraninya bertanyakan soalan yg saya rasa dia tak sepatutnya tanya..
hmm..hmm..hmm.. ini seperti menduga rasa di jiwa..
adakah perlu saya mengulas lebih lanjut..?
ini seperti dia menguji ketulusan rasa di hati saya ini...

so jawapan kepada soalan yg dgn berani nye dikeutarakan itu ialah :-

Cinta itu tak perlu nampak di mata...
Cinta itu terasa di hati...
Cinta itu tak perlu sering di sisi..
Cinta itu hadir dlm naluri...
Selagi wujudnya getar di jiwa ini
Selagi masih bernafasnya diri ini..

Namun, cinta itu perlu pengorbanan...
Cinta itu perlukan keikhlasan..
Cinta itu perlu lahir drpd hati yg tulus utk terus menyinta...
Bukan utk ditunjuk2..
Bukan utk menunjuk2...
Bukan utk berbangga yg "aku sanggup ke mana sahaja kau berada, asal kita dpt bersama..."
yg paling penting,cinta itu perlukan restu ibubapa...

so, yes, this is my answer..
i will be wherever my mama and my abah berada...
i will be wherever they want me to be..
so, jangan dipertikaikan keputusan saya..
jangan diragukan pilihan saya...
kerana
jika cinta itu milik kita, ia akan kekal menjadi milik kita, selamanya..

0 comments:

Post a Comment