CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, August 13, 2013

seharian~

setelah lama meninggalkan arena kerja di resus..
start dpd arini..aku duduk resus semula..
uwaaa
penat sgt..
patient yg datang memang xhenti2..
macam ari raya meriah nye resus itu..
huuu..
tapi..
nasib baikla pagi2 tadi dah mendapat hiburan yg membuatkan aku tersenyum sorg2 mcm org giler sbb teringat kisah di siang ari..
haha..

walaupun saya berperangai macam budak xcukup umur.
hakikatnye..
saya sudah sgt tua..

tapi..
bila tetiba saya dilayan seperti budak2 muda..
it really makes my day.

haha.

bila bangun pagi tadi..
memang la dah lewat betul..
kul 730am baru tjaga 
apa lagi..subuh gajah la namanye!!
haha.
then turun..mandi2..basuh baju..sidai baju..goreng fries utk breakfast..
amik buku..
cari port yg syok skali utk landing..
hmmm.
disebabkan belum ada feel nk membaca, i call mama..
sembang dekat sejam dgn mama..
jam dh kul 1020..

then on internet..
haha.
kan dh dpt msg gudmorning..
tp today is.special sbb...
haha..ada kecomelan di situ..
but i reply lambat sejam..
haha..
sungguh mengecewakan la aku ni..
org dh siap bertindak.comel..
aku lak yg terkalut sorg2..
haha..
apa yg comel..?
org yg text me tu la comel..
sgt!!
i show the text to.mijah cyg..
and mijah pn ckp comel..
hihi..
tp.mijah ckp, carefull..

huuuu..
camne nak carefull camni..
ari2 perangai.comel dia macam2..

haisyh >_<

Published with Blogger-droid v2.0.10

0 comments:

Post a Comment