CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, August 12, 2013

pemandu teksi..?

sepatutnya saya berserita pasal raya..
sbb skrg kan musim raya..
my raya was menyeronokkan..
best dpt cuti pada 1st sampai 3rd raya..
dpt spend time dgn family mmg sgt membahagiakan..

so..mana pic raya..?
xbanyak..
sadly to say..
mgkn kah sbb saya dh tua..
hmmm.
or saya dh makin hodoh dan kereput..haha

so..
apa kaitn tajuk blogpost ni dgn crita raya..?langsung xde kaitan..
haha..
ni kisah yg terjadi tadi..

i was walking across the street..
sedang melintas jalan dgn dak tu la kan.
haha..
melintas jalan..then terlintas la pulak depan kreta akak staff nurse..
staff nurses tu tersengih2 melihat ktaorg lalu memberi kan kami kesempatan utk melintas kat dpn kreta diaorg. .

he said: haha.kantoi la depan akak staff nurse..macam xde org lain lak kita nak jmpa kan..
i said: tu la pasal..but, diaorg kenal ke kita..?i dont know any of them..
he said: memang la diaorg kenal..saya kan pakai uniform ni..mmg kantoi la..
and i just laughed at him...

then, out of no where, he said..
"saya nampak macam pemandu teksi kan..?pakai baju saya mcm ni..ntah2 akak tadi ingat saya ni pemandu teksi..."
he sounds sad...
oh i just look at him..
and only managed to say, "tak la..mana ada pemandu tksi pakai baju macam ni..diaorg tak smart sgt mcm ni.."
(abg2 pemandu teksi, harap maaf la ya...saya xbermaksud nak ckp yg abg2 xsmart..tapi bila budak kecik dh beragam mcm sedih, apa lagi daya yg saya ada selain memujuk..)

and he just walked quietly...
a

hmmm.
kalau nak ikutkan ati..
nak aje kita cakap, haha..kalau ensem cam ni dianggap pemandu teksi, makna nye, awak jadi pemandu teksi private just utk saya aje la :p

hahaha
gelak evil :p

Published with Blogger-droid v2.0.10

0 comments:

Post a Comment