CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, March 27, 2010

KERINDUAN..Fullstop..

Saya rindu nak pulang ke rumah saya..

Saya rindu nak balik melaka...

Kenapa..?

Coz saya rindukan mama dan abah saya..mama ngan abah mesti akan menyambut kepulangan saya dgn mcm2 benda best...kua gi jalan2, makan2...tp yg paling best, bila saya balik umah, saya bole peluk and cium mama ngan abah..dh lama sgt tak wat cmtu, sgt2 rindukan mama dan abah..

Coz saya rindukan baby,ija dan adik.. 3 budak musyuk yg sentiasa menghiburkan hati saya, dgn perangai mereka yg sgt2 comel dan sgt2 suka menyakat..(walaupun sy kakak sulung, mereka suka usik plus sakat plus kenakan saya..tp diaorg sgt2 comel...n saya tak kisah pn kena kacau dgn budak2 manja ni smua..)

Kesimpulannya...kenapalah saya masih ada kat kuantan ni..?
Ntahla...soalan tu asyik je berlegar2 dlm fikiran ni, dan membuatkan saya tak bole nak tido sm...
Jawapan nye..?
Mungkin sbb saya penat, baru je balik dpd temerloh smlm...kalu balik umah lak, mst penat lg...
Mungkin sbb tiket dh abis..coz tak sempat beli tiket awal2...
Mungkin sbb saya ada byk kerja nak kena wat...case write up...baca buku...baca buku...dan baca buku lagi...
tp, the most important reason sbb kenapa saya tak balik...skrg ni posting ortho!!!!!kena jadi sgt2 rajin...huhu..

xpe..sabar..sabar...minggu depan dah balik dah..

As quoted from sumone : Menghitung hari...detik demi detik...
(hehehe..ni lagu kris dayanti...sepatutnye quoted from her la kan..?
tp xnak..walaupn dia cantik dan suaranya sedap, dia xsetia...
so,xnak quote from her...nak quote from sumone gak!!!)

XOXO, Me, Menghitung hari dan setiap detik waktu....

0 comments:

Post a Comment