CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, March 31, 2010

another day in this long week~

Arini oncall..penat nye..tp best sgt2 sbb td oncall dgn mr shuk..dan mr shuk sgt2 byk mengajar kami td..rasa sgt2 beruntung coz dpt teaching dpd dia td..thanks a lot mr.shuk..
(walaupun stelah incident terjadi time grand round td..)
Owh..sy sepatutnye membaca sedikit sebanyak ttg arthroplasty krn esok kitaorg kena join course arthroplasty (hehe..adakah kami smua akan jd arthroplasty surgeons...?jeng jeng jeng..)
Bagi menghilangkan rasa bersalah, inilah definition nye

Arthroplasty is surgery performed to relieve pain and restore range of motion by realigning or reconstructing a dysfunctional joint.

Malam ni, sy terpesong dek kerana satu website ni www.morphthing.com yg di'introduce'kan oleh cik nadzirah..hehe..credit to her :P
kat website ni, korg upload la gambar korang plus ur future-spouse-to-be then ikut instruction then akan kluar la picture yg ala-ala menggambarkan anak yg bakal korg dpt..hehe..
(even kalu ada yg berangan nak kawen dgn artis n dpt anak dgn artis tu pn bole..)

amaran, kpd anda di luar sana, keja ni agak2 pelik dan xtercapai akal ku..haha..

pelik kerana mana mungkin saya memikirkan benda spt in..

xtercapai akalku krn, bagaimanakah saya bole mendapat sang penyumbang genetic XY yg saya gunakan gambarnya itu..gambarnya itu digunakan tanpa izin..hehe..kalu diketahui, mungkin akan kena saman :P

tp kita kan baik, xmungkin dia nak saman...terpaksa la merayu2 agar kes ini tak dibawa ke muka pengadilan..hahaha :P

Maka ini lah hasil nya : jeng jeng jeng
Macam anak cina kan..dah la pipinya tembam..hahaha...
mstila pipi nya tembam kerana penyumbang genetik XX nye (saya la tu)
Owh..tp apakah yg sama ttg baby ni and sang XY itu..? hahaha..u have to figure it up yourself :P
Rasa2nye, mata cm mata saya (besarnye mata i..) tp matanye tak 100% like mine la, aiyyo!! tp mulut tu cm mulut saya ..hehe..hidungkah..?keningkah..? haha :D
Tp yg pasti, best nye la kalu dpt baby yg tomei lg bermata bulat camni..mau aje saya tium n tubit n tigit pipi nye stiap ari..haha :P

(kepada cik mucuk sila lakukan benda ni then tunjukkan hasilnye pada saya ok..nnt kita nak tgk gmbr baby anda berdua - even sblm the baby being conceived pn lg, sbb parents nye aka mucuk dan ehem-ehem mucuk, kamu berdua belum kawen lagi skrg ni, tp, iA, kita doakan anda berdua,tau....)

And as for me...? everything remains a secret..shhhh...

XOXO, me, humming in the dark midnight~

1 comments:

mikichann

menarik2... nk try ah..
ehe

Post a Comment