CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, September 5, 2013

wake up call.

last nite..
tido kat umah anne..
ntah kenapa whatsapp aku sgt lambat send msg  maybe internet ku yg bengong kot.
haha 
last received text dpd dia..
he told me he went to eat icecream the day before..
aku jawab la..ooo..xajak..
then dia diam aje...
so aku buat bodoh la..

dduk.lepak minum mocha freppe kat mcd..
sedap sgt!!
sambil sembang2 ngan anne cyg..
mmg menggembirakan ati.

so bila sampai umah anne 
dh siap2 nak tido..
aku pn text la dia..dh tido eh..?

then he replies..
knapa lambat rply?

haha..
aku kan kluar dgn anne.
aku ingat dia yg xrppy msg aku..rupa2nye dia xdpt msg aku..
haha..

rupanya dia dh nk.tido..mata dh xbole bukak dh..
haha..

aku tersilap ckp ke smpai dia tunggu aku rply baru dia nk g tido..?

haha..
suka la berkelakuan begitu pd aku..

aku pun suruh la dia tido..coz kami keja esok nya..
dia kan masuk kul 7pagi..
aku kan dah up sikit skrg..so aku masuk kul 8.
haha..
so aku saje la ckp..
esok nnt kejut tau..

and he did just that..

aku dh bgn pn sbnrnya..
fon dlm.poket..
aku tgh drive nk balik umah dpd umah anne 
kul 630am..
he call sampai missed call.. (seluar aku kan ketattt..malas giler nk korekkkk kluar kan fon.dpd kocek jeans aku yg ketattttt tu.haha)

then he text..
wada..bangun..
sembahyang subuh...

haha..
ntah knapa aku rasa comel sgt..
siap suruh aku gi smbhyg subuh tu yg aku xtahan >_<
hehe..

mgkn org rasa..ala..biasa la tu..
tp utk aku..
luar biasa..
sbb..

slalu nye sebelum ni..

aku je la yg bgn pagi2 then kejut kan lelaki bgn pagi..
kejut dia nk stayup la
kejut dia nk g kelas la..
kejut masa ni. kejut masa tu..

tp ni..
org yg kejut aku..
haha..
mmg wow la kan..
haha..

ke sbb dia terlalu muda dan anak ikan..perangai dia slalu je secomel kanak2 riang..?
haha..
aku pn xtau..
janji aku seronok..
kan.. ;)

Published with Blogger-droid v2.0.10

0 comments:

Post a Comment