CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, September 19, 2013

kisah patah hati

kecewa
itu je perasaan aku

xde lain melainkn kecewa..

setelah penat invest perasaaan yg menggunung pd dia..
a few days back..
finally..
a good fren of mine bgtau..
dia anggap aku kawan je selama ni..

haha..
terima kasih to u..
i have lost all d chance utk jumpa dgn org yg berpotensi utk jd teman hidup ku..

dah a few days actually..
tp cuma arini aku ada kekuatan utk.menulis...
mula2 ingat nak biar je smua berlalu..
tp....
baik aku tulis kat sini...
supaya jd ingatan pd aku..
supaya jgn sayangkan lelaki bagai nak gila...sbb akhirnya, aku yg merana...
haha...

aku tau. aku xcantik.aku xpandai.aku xkaya.aku xde harta.aku xde pangkat or kedudukan..
aku manusia biasa aje..
tp aku ada hati yg sgt2 menyayangi dia..
tp aku la yg bodoh sbb sayangkan dia separuh mati..
cakap la..apa aje yg aku takkan buat utk dia..??
semua nya aku sanggup buat utk dia..
tp..
yelah.
siapa la aku ni kan..

dia ckp camni,cmtu..
aku percaya..
then dgn tiada keberanian nya, dia diam terus membisu...
then rupanya selama ni, dia anggap aku kawan je..

haha.
hey, u r d best of all the rest!!
coz u manage to break this steel heart of mine into trillion pieces...
thanks to u, i will never trust a guy after this..
coz of u..
now i know that lelaki ni hanya nak dilayan mcm raja, nak dijaga stiap masa, nak dipuja2 dan disanjung stiap waktu...
oh ya..
dan cuma nk yg cantik, manis dan jelita saja..
kalau org mcm aku ni.? bila diperlukan, ko dtg then bila ko xnak,ko campak and just say, "we r only friends.."
oh..dgn tiada keberanian nya..sbb u dont even have d courage to say so to me..kan..?

Lelaki sgt dia tu..LELAKI sgt!!

i dont mind if u say it to me..
i can accept it..

tp..
disebabkan dia diam je selama dekat setahun ni...
slps smua yg berlaku sebelum ni..
haha..
so u think time can heal all d wounds that u cause la..?
langsung tidak..

haha..

aku tau..
tulis meroyan mcm ni..
apa aje yg aku dpt..
dosa je la kan..
tp at least i know someone will read..
and at last he knows..

how he breaks my heart..

and i wish u get what you deserve...

and what i know now..

U dont deserve my love.
Fullstop.

Published with Blogger-droid v2.0.10

0 comments:

Post a Comment