CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, May 21, 2012

Jom MAin Kira2 ~


Ni lah hobi saya kebelakangan ni...
duk mengira duit siang malam..
haha..
mana tak nye...
gaji xmasuk lagi..
hajat hati nk beli kreta baru...
letak sedebuk utk downpayment..
then berdebuk2 in the future utk monthly punya bayaran..
yang tinggal cuma cukup utk -
isi minyak+makan kat cafe sepital ari2 masa bekerja..
hohoho...

ni la jadi nye bila perasan ada duit banyak...
berangan2 nk beli kereta baru..
haha...

saya tak kira..
walaupun saya xdpt makan pape kt sepital or kat mana2..
saya tetap nak kereta baru...

uhu..
uhu..
uhu..

for the time being,
no more shopping -

there goes all the kasuts yg saya duk mimpikan..

and all the perfumes r waving goodbye to me memandangkan keadaan poket saya yg terkini...
baru je cadang nk beli ni, sbb tergoda dgn iklan dlm cleo..huu..buhbye :(

no more makan2 anywhere , whenever i want - oh..mungkin ada hikmah nye..
................saya bole jd kurus maybe...???haha
goodbye to kenny rogers for the years to come..uhu :(


and of course, no more berangan2 nak mekap si tampan MCE 3399 saya(belum dpt pun tp dh berangan_..
sila tunggu dpt bonus ye agar dpt saya me-mekapkan dirimu
supaya lebih kacak dpd adik punye MCE 734..

haha..

ok..
look on the bright side...
walaupun kekeringan dlm soal kewangan..

hati ni pasti nye xkan merasa jealous meruap2 bila nengok forte merayap2 di jalan sbb i will be owning one,too ^_^ yeay pertama...

hati ni pasti xkan rasa mcm nk jerit tgk kawan2 HO yg lain berkereta baru kerana saya pun bakal ada satu.. ^_^ yeay yg kedua...

dan saya xdela nk merasa jealous and repeatedly say ,"bestnye bawak kereta baru.." bila tiap kali tepon ada org sedang memandu keretanye yg baru dan dipuji2 berprestasi tinggi..hee...saya pun ada tau awak...nnt saya kenalkan eh :P yeay yg ketiga..

oh, satu lg, bole la racing dgn org yg berkereta baru itu jua...
haha..
sama cc enjin nye..
sama jenis pun kereta nye...
haha..
bukan peugeot 207 ya encik..
bukan jua toyota vios ya saudara.. (siapa cakap vios tuh kereta dugong aritu...?haha)
juga bukan proton preve nan baru tau..

ianya NazaKia Forte 1.6 Sx...
bakal jd milikku in a few days time, insyaALLAH :)

p/s: jom la...kita racing nak..?haha..

3 comments:

lyana len

rindunya kt wada!!
nanti nak bawak baby rania naek kete baru wada ye..:)

Wada Adam

Jom len..nak kiss baby rania banyak2 kali..muah muah from aunty wada kat melaka ni :-*

Wada Adam

Jom len..nak kiss baby rania banyak2 kali..muah muah from aunty wada kat melaka ni :-*

Post a Comment