CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, May 16, 2012

di kala saya tiada kerja di night shift

semalam 1st nite shift kn sini.
alhamdulillah..
it was uneventful.
luckily for me, keja  malam td dgn suren.dia kan rajin so almost smua benda dia yg wat
haha.
cuma ada 1 admission.maka nye si suren la yg clerk.nenek indian yg jatuh n sustained subtrochanteric fracture of rt femur...
i cuma tlg masa wat 2 cmr..and amek2 darah.and pasang2 branula...
ngehehehe

eh
nak crita pasal lagu ni sbenarnye..
lagu lama tp baru dgr malam td kat radio suria fm segment 'suria chenta'
haha
jiwang-jiwangan di malam ari..

tjuk ye- Mainan Perkasihan by sweetchild (sooooo sweet kot budak=child ni mcm gula2 kapas warna pink :P)

Lirik yg terasa ala2 feeling (baca = saya ni mmg selalu terlebih feeling :P) .

Setelah gerimis terhenti
Terpancar sinar mentari
Nampak jelas semua laluan
Dan kau tak kebasahan... lagi
Jika kau ingin pergi
Andai aku padamu kini
Tidak memberi erti
Hadirmu mengetuk hatiku
Bagaikan perkasihan mimpi
Indah cuma sewaktu ku lena
Dan lenyaplah semua... bila
Diri ini terjaga
Menoleh kebelakang diri ini
Jauh kau tinggalkan
Andai aku kenang kisah yang sudah
Aku jadi gundah
Mungkin tak kau rasa seperti mana
Aku merasa... perit lukanya
Itulah... hakikat yang ku telan
Itulah... yang kau tinggalkan
Biar aku menangis kerana luka semalam
Daripada menangis luka di kemudian

jeng jeng jeng..
macam jiwang-miwang je kan..
haha..
opkos!!kakyu mmg jiwang okeyh..
xpasal2 lak kan, ada yg mendapat message merapu meraban malam td dpd saya di sini yg tiba2 terpikir ttg siapa yg di sana...
haisyh.haisyh..
kadang2 terfikir..bila xde kerja..macam ni la saya..
sibuk konon2 nye terlebih feeling pasal ntahapapantah kan.
well
nak wat cmne.
sape suruh cuma satu je admission malam td
maka saya pun menumpah kn semua energy utk merawat patient ke arah lain (baca=jiwa nan jiwang)
haha.

0 comments:

Post a Comment