CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, November 10, 2010

Mau menulis la..

Owh hati rasa melompat2...banyak benda nk kena crite ni..haishh..
wahai hati,sila la berdegup selancar biasa...hahaha (saya tak mau any palpitation plz...apatah lagi arythmia dan segala macam yg seangkatan dgn nye..hee)

Td pg ada kelas dgn Prof How...i am supposed to do short case with him, but end-up with presenting a case with him..huissh..lega sgt2 skrg ni sbb dh lepas dh kena present pd dia...i know that it was very bad, but frenz, i promise i'll improve..sori la ye for a bad presentation td...tp yg syoknye, the class was enjoyable n fun...
Prof How sgt pandai..pandai sgt2 smpai kan the way he teaches us membuatkan saya terasa mau menjadi rajin..

(plus kerana kegirangan+kegembiraan+gelak ketawa riang ria yg telah membuat saya smakin bersemangat...ditambah dgn  sokongan padu dpd mama tersayang plus my beloved family..all these=happy)

then petang tadi, saya,jut n len gi ke ward to find pt for Len's long case esok..kami sgt rajin..yeay!! trima kasih pd jut n len kerana berjaya membuatkan kta rajin di kala ptg yg agak2 mengantuk+penat sbb dh lama berdiri masa klas Prof How td..hee

and sampai skrg, saya belum belajar lagi..haha.
tp akan saya usaha kan utk membaca buku sbentar lg ni...
kerana saya dibuai mimpi semalam~

kalau kebahagiaan seindah ini, biarlah ia menjadi kenyataan...
kerana keindahan ini terlalu bermakna....
kerana kenyataan itu sesuatu yg pasti, 
sedangkan diriku kini sekadar bermain dgn fantasi~

0 comments:

Post a Comment