CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, November 16, 2010

arini...
saya bangun awal pg..kul 6 dh terjaga..kebil2 bangun, siap2...
kul 720 pg dh bergerak ke terminal...
tunggu...tunggu...tunggu....
tunggu...tunggu...tunggu...
tunggu kaunter maraliner bukak...
ingat nk cari tiket nak balik melaka awal...tiket saya kul 6ptg arini...
ingatkan kalau ada tiket lebih awal, nak beli la...kul 845 pg ke...
so, saya pun menjadi penunngu setia di terminal makmur...kul 820 baru kaunter bukak...
"Takde dh tiket ke melaka arini dik..."
uhu...saya sedih...tp xpe, masih menyimpan harapan yg kalau jumpa driver bus, maybe ada lg seat kosong yg slal reserved for driver...
uhu...tp xde..bas ke mlaka penuh...
so, saya pn pulang ke uia smula...
thanks to cik len supermodel coz dia ygdtg amik kta dpd terminal pg td..huhu..
then kita pn mengajak len gi bfast..hehe..we went to mcd..breakfast at mcD.. Nyum nyum :P

then tghari ni nak kuar makan ngan len,.nk makan kat BayRoute..yeay!!

slpas tu, planning nk shopping baju raya lak...hehe

Nasib baik mood arini = happy happy happy :D
kalau x, mesti saya dh menangis kesedihan sbb xdpt balik umah awal...

mst kerana masa sembang2 yg lama semalam malam...haha..
gembira bergelak ketawa mlm td...ahaks :)
ye....mmg kalau lebih gelap, lebih macho, tp.....tp....tp....
tet!!!jangan hiraukan kata2 mereka yg busy body itu ;)
being one's true self is the most amazing thing, sbb itu adalah original ;) hahaha :D

0 comments:

Post a Comment