CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, August 14, 2010

Minggu ke-6 posting surgery 5th year~

Minggu ni minggu ke-6...makna nye tinggal seminggu lagi before end-posting exam..
huhu..
takutnye mau exam...banyak benda tak baca lagi...lagi banyak tak baca, lagi banyak tak ingat...
huhu...harap2nya, sempena Ramadhan ni, i'll be more perservere with my study...
kena lebih gigih..kena lebih tekun..kena lebih rajin...

ada bnyk sgt story to be told..but, sbb skrg ni bulan puasa...i just have to forget all those stories...

Kisah pakcik2 di ward yg sgt baik hati dan mesra dan ramah tamah...terhibur tgk mereka yg tabah menghadapi takdir hidup...walaupun diuji dgn penyakit, pakcik2 ni masih lagi mampu tersenyum...ini yg membuatkan saya makin terkesan di hati...mau berusaha seday-upaya supaya bole jd doktor yg baik..

kisah ketakutan dan kekecutan perut gara2 ada yg menelefon dan minta wat klas dgn Prof N. di pg hari (8am as told by sis Safura)..and subsequently, kami didenda kerana tidak men'cover' patient prof itu..huhu... di ptg nye pula, ada kelas dgn Mr. Z yg sgt2 best tp agak takut gak la spjg kelasnye itu....

Kisah on-call yg saya terlambat menyebabkan Jut yg cantik dan Len supermodel terpaksa menunggu saya selama setengah jam..huhu...kita sgt2 bersalah pd mereka...sorry sgt2 Jut dan Len...sorry sgt2...

Owh, yg paling terkesan di hati, kisah sepasang 'teman tp mesra' ni...huhu..mereka berdua sgt2 sweet..dahla sgt2 baik kerana mem-backup saya di kala saya serabut masa ada kelas dgn Prof. N...di kala itu, saya hampir nak menangis sbb tgk perangai Encik S serta Cik C, yg sgt2 baik dan memahami perasaan saya masa itu..betapa waktu tu, terasa nak pulang semula ke zaman 3rd year bila mana kita bole cakap anything and mintak tolong anything pd dia..tp skrg, xmungkin la kan...cmne lak nak ngadu masalah dlm ward tu sdgkan org yg nak dimengadukan berada dlm ward lain..huuu..owh, how i miss to be like both of them...ke mana aje berdua dan bergelak ketawa bersama2... (and all those memories are left behind as time has went away and i cant do anything about that)
thanks korg berdua...suka sgt2 tgk kamu berdua and hope that korg akan proceed lebih dpd 'teman tp mesra' ye ..? wink wink ^_^

0 comments:

Post a Comment