CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, May 15, 2010

Fairytale of My Life~

 Owh saya sgt2 di awang2an malam ni..
happy sgt2 la..gumbira...seronok..hihihi..

Plan ni mmg mengejut...out of sudden..hehehe :P

Slepas saya tiba-tiba aje trasa nak makan ice cream smlm...

Slepas dia tak dpt nk kua bawak saya makan ice cream smlm sbb kita dlm OT so cmne nk mkn ice cream...

Slepas dia kua mkn mlm dgn kawan2 nye smlm mlm, dan sy kelaparan kesorangan di bilik..

Slepas dia berjanji....hihi..

Thanks a lot sbb mengotakan janji itu...

Wlaupn arini seharian sy xpasti, adakah janji itu akan dilaksanakan~

Tp at last, my tummy is full....dan dia yg blanja..as usual...Yeay.. Dan saya kegembiraan yg amat sgt :)

Mcm sebelum ini gak la, kitaorg berebut air ice blended,hihi..
Disebabkan kita lebih cumil dan lebih cepat memilih berbanding dia, kita dpt order ice blended mocha..hihi..terpaksa la dia mintak ice blended cappuccino..hihi..
trima kasih sbb mengalah ye ;) sila wat cmtu slalu~

And we eat..and we talk..and we laugh...and we talk somemore..

Sampaila dia ajak balik, sbb dia ada agenda lain mlm ni..

Dan saya rasa gumbira dan menyanyi2 dgn girang nya :)

0 comments:

Post a Comment