CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, May 10, 2010

At home..finally~

Selepas exam..
Selepas berseronok2 di kuantan..
Selepas mengutip pengalamn di mukim pengerang slama 4ari,3malam..
At last, i'm now kat umah di mlaka...syok sgt2..hihi..
tp esok dh kena balik kuantan..uhu~

Ada byk sgt2 nk crita pasal pengalaman di Pengerang, Johor..
Saya duk kat umah pakcik ishak tamat..yg ktaorg pgil 'ayah', di Kg Sg Buntu..
(mmg saya buntu duk bbrapa ari kat ctu..haha..nasib baikla ada byk benda yg menggembirakan ati saya slama duk kat Pengerang tu)

Yg penting di sini, saya nak tulis gak...
Saya ditipu bulat2..hihihi..
Tp saya suka sgt walaupn ditipu cmtu..knp..?
sbb ada org tu join sama baktisiswa aritu..
dan saya gembira walaupun ditipu sebegitu skali..hahahaha :P
(penat je kita sedih2 dlm post sblm ni..ahaks)

Owh..dan rambut baru yg menarik...dn saya sgt2 tergoda~
Lalalalalalala ~

Lain2 crita n gmbar2 di Pengerang akan di-upload nnt2la ye..sbb skrg saya dlm mode bermalas2an di umah..hihi

0 comments:

Post a Comment