CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, November 4, 2013

why..?

ok..
setelah berbulan asyik cerita bnda yg aku rasa comel..
tp...
smlm..
first time aku rasa eh..knapa ni..?

apa yg terjadi buat aku terfikir..
there is nothing going on btwn us..
NOTHiNG

i am just a fren..a good fren..a close fren..

hati aku dh cukup pecah berderai utk aku luka kan lg dgn jatuh cinta lg skali..
which is a big NO for me..
aku pikir..kalau aku nk kawen..mgkn kena kawen je dgn mana2 lelaki yg family aku berkenan..walaupn aku xberkenan...

knapa..?
sbb i dont think that i can ever fall in love again..
sbb sakit nye hati ni mmg sebijik mcm apa yg dinyanyikan dlm lagu "hidup-hidup dibakar" (wah!!cam brutal aje kan aku ni..haha)

hidup-hidup dibakar..
sampai bilakah,bila..
hidup terus sengsara...
kau patuk kan bisa di mata
ketuk pahat di dada..

ok..
xde kaitan lgsg dgn benda yg aku nk crita kan ni..

i was texting with my girl fren yg comel lote, princess biha..
talking about life..and also he was included..
talking about a pic of him that she saw previously..she said it was a good pic..sbb dia nmpak ensem..
sbb my dear biha xingat pic tu ada kat fb ke atau insta..aku as usual la..
tanya je la directly..

after dia bgtau kat mana..
dia tanya aku..siapa yg tanya pasal pic tu..
aku jawab je la,main2 kot..burung2..

he asked againn
and again i anwered, burung2 yg berkicauan kat klinik tu..

then he asked lagi..
aku jawab,  magik...

then he suddenly marah..
he really snapped!!
ntah knapa..
dia tiba2 ckp, this thing makes me irritated...

i just said..opss..sorry.sorry..

and dia jawab,
no need explaination, wada
no need to say sorry.....

and i was like???????

and dia mula ckp yg his ex used to do benda yg sama...

but..
on my side..
what did i do wrong..?
and..
knapa perlu nak compare kan aku dgn ex-gf..?
coz i am not even his GF!!!

errrghhh!
geram..
sbb tiba2 kena coz aku buat lawak aje..
jawab burung2 yg berkicauan pn aku kena..

mmg lepas tu he quickly apologize..

mmg cepat he said sorry..

tp aku still confused and puzzled knapa dia tiba2 marah smpai cmtu..?
dah la aku baik..kena bash tiba2 cmtu..
haisyh!!..

dont worry.
i wont fall for u...
coz i dont hv any heart left to love another guy other than the one yg dh shattered and battered kan my heart...

Published with Blogger-droid v2.0.10

0 comments:

Post a Comment