CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, November 2, 2013

soalan dak nina,staff nurse kat ward RT 4ab

cerita ni kisah aritu..
tapi baru sekarang sempat nk tulis...

knapa nak tulis..?
sbb suka nk tulis..
haha..

disebabkan i am working in HKL attachment radiotherapy n onco..
saya sekarang working in ward RT 4a..

staff nurses ward ni smua baik2..
sempoi2 belaka..
n helpfull..
so far,all is well..
haha..

citer nye cenggini..
ada la sorg SN (staff nurse) ward ni, budak baru, muda lg..
comel n soo funny
call her nina..
slalu la gelak2 dgn dak nina ni..

so one day..
she asked me..
"doktor...doktor xsuka ke doktor so-and-so tu..? he is soooo sweet la.."
aku gelak2 je..
and jawab la, "xsuka la..saya xsuka sgt lelaki yg soft spoken ni..saya suka yg ganas..haha.. bukan la ganas mcm penjahat tu..tp nk yg macho la..cam lelaki gitu.."

she laughed and said, "eh doktor ni.ada ke nk yg ganas..?pelik la..
tp kan..doktor so-and-so tu sweet la..soft spoken..putih..specky lak tu"

(dlm ati,eh cam ciri2 lelaki yg dh buat hati aku broken into trillion pieces je tu!!)

so i answered,
"xmau la..saya xsuka lelaki putih..specky...saya suka yg gelap dan macho.."

hahaha..
cam jawapan budak umur 15tahun je kan aku..
haha..

dak nina tu then amik fon dia n scroll inside the image gallery..
dia tunjuk la 2keping gamba lelaki..

sambil senyum2..
dia tunjuk n said,
"kalau cam ni..ensem kan..?gelap jugak..hihihi"

i looked and terus je jawab,
"hmm.ntah la..pada saya xensem..
haha"

dia sengih2 and ckp "ala..ensem la dia ni doktor..abes tu..kalau yg ensem org yg mcm mana doktor suka..?"

aku gelak2..
then terfikir..
hah, nk tunjuk la pic org yg aku rasa ensem yg byk dlm fon aku ni..

"haha..jap eh.."
aku kluarkan fon yg usang ni..
scroll dlm image whatsapp..
then tunjuk kat dak nina..

"hah, saya rasa kalau gelap camni la ensem.." :p

she looked at d pics..
"eh,doktor..ensem nye. ensem nye.. dia siapa? mana doktor kenal dia..?"

hahaha..
aku gelak2 je..

"ensem la dia doktor..mst ada pape ni kan..?
i answered,  "no..dia muda sgt la syg oi..baya nina.."

then she puzzledly asked me,
"eh..kalau cmtu..knapa doktor ada byk gamba dia ni..? doktor stalk dia eh..?"

aku gelak lagi..
xkuasa la aku yg dh tua ni nk stalk org kan..

"dia yg anta gamba pd saya.."

nina lagi btambah confuse..itu la yg dpt aku baca dpd riak muka dia..

"eh..knapa dia anta gamba dia pd doktor kalau doktor xde pape dgn dia...."

i smiled..shrugged my shoulders..
and walked away from nina..

dia sempat lg ckp,
"naughty tau doktor ni.."

haha..
apa la yg aku bole buat..
dh dia rajin nk send pic to me..
kta xkisah je..kta send pic mknn aje pd dia..
haha..coz i like to eat!!
:p

Published with Blogger-droid v2.0.10

0 comments:

Post a Comment