CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, July 26, 2013

jangan berpoya-poya ya!!

Comel..comel..comel...
Haisyh..
Smalam itu la status fb aku..
Bila diaorg tanya..aku ckp la sbb baju raya yg berwarna warni..huhu
Tp sebenarnya..sbb ke-comel-an sikap org..haisyh~

Ari2 disuakan dgn perangai comel org..haisyh..cmne la nak ditolak kecomelan

We both keja nite shift..
Tp sbb aku keja asthma bay,aku bole la tido kejap2 masa pt xde..
Tp sbb dia keja procedure room,mmg xbole tido la..
Harapan la aku yg "rajin" ni nak tlg dia kan..
Tp dia baik la sgt siap tlg aku bg IV hydrocort kat pt sbb aku malas nak pasang branula kat pt tu..Haha

Ensem dan berkelakuan comel...so kena panggil dia apa..?hmmmmm.. Yg saya ingat, Romualdo je la lelaki yg ensem dan berkelakuan comel..siapa Romualdo..?hero The Cave of The Golden Rose...ala.fantaghiro punya knight in shining armour tu la...eh..ada si fernando jose jugak..dpd crita rosalinda yg jd kegilaan semua org time aku skola dulu..haha..

Ok..cukup2 la merepek wada...

Knapa dia berkelakuan comel..?
Haha..sbb dia kan masih anak2 ikan so mestila jiwa budak2..haha

Semalam..dia siap bawak game board yg kecik2 tu..yg magnetic yg ada game dam ular la..dam aji la..and play benda tu..
Haha. Disebabkan aku kan dh tua,aku sendiri dh lupa cmne nak main...so,dia la yg duk mengajar aku cmne nak main..siap mainkan aku punya dam tu lagi..naik tangga la..kena telan ular la...
Hahaha..i was so close to win but saya telah ditelan ular besar yg telah makan saya sampai ke tempat bawah skali..hahaha..
Apasal comel..?
Sbb sgt bersungguh2 main dam ular tu..mcm zaman knak2  ribena dulu..
Haha..

Selepas sahur dan solat subuh..disebabkan tiada pt dah..aku pn amik selimut n dduk kat sofa kat asthma bay tu dan zzzzzz..
Haha..mmg xsenonoh..
Tapi...lantaklah kan..mata dh nantok..

Then tiba2 aku terjaga..
Mcm ada org kejut..
Terpisat2 gosok mata..
Then dgr budak2 ni ckp, "tu..tu.... yg kejut.."
Aku mcm terpinga2..nampak dia gelak2 je..and ckp morning..
Uwaaa..
Ngantok..tp aku mcm senyum je..then nampak dia lari..haisyh..

Aku pn apa lagi..
Amik selimut.masuk kat bakul laundry kotor..and bergegas nak marah org yg xsemena2 ganggu aku yg tgh syok tido..
Then nampak dia ngan supervisor dia..
Tp tersengih2 sbb tau aku nak ketuk dia sbb kacau aku tido..
So..aku blah je la..

Then.masa on da way balik..
Dpt text dia..
Mntak maaf sbb dia kejut aku tido..
Haha..
Mmg patut aku bangun pn waktu tu..dh 730am pn..org shift pagi pn dh sampai...
Hmmm.
Ntah apa yg comel ntah kan..
Tp sbb dia comel kot..smua yg dibuat pn jadi comel la..kan..?

Published with Blogger-droid v2.0.10

3 comments:

lyana len

nape sweet sgt ni..i jeles tau..heheh

lyana len

nape sweet sgt ni..i jeles tau..heheh

Anonymous

Len..uwaa..kita terperangkap dgn permainan sendiri..uwaaa...susah nya la kalau ari2 asyik mcm ni...xbole suka kat dia..tp dia sgttttt comel...help me len :(

Post a Comment