CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, June 12, 2013

kisah "abang wangi"

Rasa nak tergelak sbb nama "abg wangi" tu..
Len cyg yg bagi..hihi..
Mcm comel tp klaka kan nama tu..

Tp i'll be using dat name la lepas ni..
Haha
Macam la akan crita banyak pasal "abg wangi" tu..
Haha

Kisah menarik yg mampu membuat kan saya tergelak sorg2..
Sbb...

Arini i ridiculously update my fb status pasal eye candy..
And dgn xdisangka2, dpt reaksi pulak dpd kengkawan..
Siap ada yg whatsapp tanya siapa eye candy itu..
Sbb dia pn ada crush di ED tu..

Mngkn takut gaduh tarik2 rambut berebut kan eyecandy :p

Hahaha..

Xdpt bayangkan la kalau aku dgn kawan aku tu bgaduh bagai..sampai tarik tudung tercabut rambut semata2 for eyecandy..
Hahaha

Tp rupa2nye eyecandy kami berbeza..haha
So xpayah la gaduh2 tarik muka kn..
Hehehe

But it is fun to feel alive like this...
Xsangka that liking a NEW GUY can bring such a good feeling..

Haha

Tp harus ditegaskan di sini...

1) saya cuma memandang dpd jauh je ya.. Lgsg xde hati pn pada dia.. Betul!!
2) itu cuma eye candy tau..bukan crush...bukan suka pn..haha..
3) dia lgsg bukan taste saya..fullstop.. As informed by mijah cyg "kita rasa dia bkn taste wada.."
And i answered, "kta pn rasa itu bkn taste kita.." haha

But it is so much fun sbb bole cuci mata sekali sekala...
Setelah bertahun asyik membutakan mata..selepas ni, saya akan lebih bukak mata so that i'll have more eye candiesssss :p

Hahahaha (evil laugh)

Published with Blogger-droid v2.0.10

0 comments:

Post a Comment