CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, January 4, 2013

macam neraka dunia!!

Dah lama tak ber-blog..
A lot to write but too little time to write it down..
Secara ringkas nye..
Saya sedang tagging di 5th posting,surgery yg like neraka dunia..
Haha..
Knapa cakap cmtu..? Coz it is...ari2 berdoa semoga dipermudahkan segala urusan harian ku..
Asyik2 kena marah tengking dan herdik..dikutuk dan dimaki..
Haha..
Apa lagi pekerjaan kat dunia ni yg mmg kena hentam seteruk cm HO di sini..ahaks..
Keja pn..bukan je sebagai doktor..tetapi sbg nurse dan juga PPK..
As usual la..org lain bole survive..aku akan usaha kn smpai la aku survive..haha.. Perlu aku crita ke apa je bnda yg dh terjadi kat aku sejak aku masuk surgical ni..? Nasib la tgal sehari je tagging..iaitu esok...tp..keadaan yg bakal mnimpa mmg xdpt dibayangkan..hahaha..have to be strong!!

Published with Blogger-droid v2.0.9

0 comments:

Post a Comment