CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, January 8, 2013

anak pakcik

Dpd cerita kisah sedih..
Baik cerita kisah saya menggatal..haha..
Dduk kat ward 4-4 mmg menggerunkan..al maklum la kan..
Ari2 palpitation mcm nk pecah dada..
Tp since i start tagging day 4..ada sorg pakcik ni admitted for obstructive jaundice TRO cause..
Sadly for him,after ultrasound,ct scan plus ercp plus liver 3-phase..dapat tau yg dia ada malignant liver lesion with metastasis to nodes...
Tp pakcik ni sgt baik..comil aje..
Haha..
Macam atuk2 comel kat kmpung2 tu ;)

And...
Jeng jeng jeng..
Pakcik ni ada anak laki ensem...
Walllaaa!!! ^_^
Ari2 datang keja..mesti akan usyar anak pakcik ni..hahaha...
Siap tanya lg pd pakcik kalau anak dia xde..
N pakcik pn sama je layan kerenah aku yg gatal..siap crita pjg lebar pasal anak dia tu..haha..
Nk dijadikan crita..
Anak pkcik ni bkan saja ensem..malah solat xtinggal!! Masuk je waktu solat,dia akn pi musolla dpn ward tu..
Wallaa!!
Lagi la saya duk usyar si ensem ni sorg..haha..
Dan dia sgt jaga ayahnya dgn baik..sepanjang 2weeks+ pakcik kat ward..dia jaga pakcik dgn sabar nye.. Aigo aigo..
Terus rasa nak ngorat..

Tapi..
Tiba2..
Kulihat dia jalan berpimpin tgn dgn sorg bdak kecik serta seorg wnita mengandung di sisinya..
Sebuah picture-perfect keluarga bahagia...
Uwaaa!! Suami org kot!!!!
Kuciwa saya..
Sob sob..
Maka saya tidak lg meng-usyar anak pakcik tu..

Dan arini..
Pakcik tu dh allow discharge..
Anak nye siap dtg ucap trima kasih pd aku..
Hahaha.
Alahai si ensem suami org..saya bukan buat pape pn..saya cuma HO yg kerja macam hamba abdi/ kuli suruhan saje..

Smoga pakcik sihat..and kekal sihat..
Dan semoga anak pakcik yg ensem bahagia sentiasa bsama kluarga tercinta...

Dan smoga saya....eh..smoga saya apa...? Jeng jeng jeng...
Smoga saya bahagia hidup sendiri...haha

Published with Blogger-droid v2.0.9

0 comments:

Post a Comment