CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, January 4, 2013

1st January 2013..
Dah bertambah usia dunia..
Masa dh jauh meninggalkan kta..
Dan aku..? Masih di sini seperti dulu..masih lg mnunggu..

So..
Apa azam tahun baru korg..?
Azam tahun lepas..nak beli kreta..alhamdulillah dh tercapai.si mce3399 dh ada dpn umah..

So..
Azam tahun ni...?
Hmmm..
Saya berazam nk beli org bole..? Wink wink ^_^
Ada ke jualan org yg saya bole beli..
Eh..tp bukan la nak beli org utk jadi hamba abdi..saya nk wat apa ada hamba abdi kn..?
Saya nk beli org encem yg baik lg penyayang la.oh..plus beragama so that bole bimbing saya yg sering terumbang ambing ni..hahaha.
Ntah pape kn azam thn baru cmni..

Sebenarnya..
Azam tahun baru saya ialah....
Jeng jeng jeng..
Nak cari boipren pastu ajak kawen terus..haha..
Bole ek cmtu..?
:p

Azam saya ialah:
1)abis kan HO tanpa any extension...tinggal postg surgery yg mcm neraka dunia..plus A&E yg high extension rate..ntah la..hari2 pegi keja berdebar2 mcm nk pecah dada ni!! Haisyh..
2) nak jd seorg yg lebih baik..xgarang..xcepat marah..xcepat jd giler dgn kerenah org yg pelbagai..haisyh..
3) nak cari pakwe ensem n ajak kawen terus.haha..

P/s-sori lmbat update coz saya penat tagging kat ward surgery yg ari2 balik dkat kul 12midnite..huuu

Published with Blogger-droid v2.0.9

0 comments:

Post a Comment