CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, August 25, 2011

1st day tagging

hidup sbgai HO..
kini baru saya rasa..
huuu..
sepatut nye abis tagging kul 10pm..
tp i finished at 1235am..
bukan berkira..

tp, saya takut drive sorg2 malam2 di kala pungguk dh mula rindukan sang bulan..
di kala saya dh mula rindukan katil di rumah..
kereta park agak jauh.so,kena jalan sorg2 mlm2 buta..
siap ditegur dgn ntah sape2 ntah yg naik motor, "balik Dr..?"
n i just smiled to them,knowing that for sure they cant see me..gelap kot kat situ..haha

drive back home about 20 min, sbb xjam..tp disebabkan traffic lite smua nye merah n kiraan 60+ seconds stiap kali ia merah, bertambah2 la lambat utk saya smpai ke umah..

penat kaki berjalan..Hosp Melaka dlm kwsn yg luas..so, byk kena jalan..
lenguh kaki berdiri lama2..

tp, ada satu rasa dlm hati ni..
"oh, ini la rasa nye jd Dr..penat..tp ada satu kepuasan bila melihat senyuman dpd pt2..rasa kebahagiaan di situ.."

p/s: thanks kerana menemani di kala mengantuk driving di malam hari..sms membantu saya mencelikkan mata bila lampu2 merah di traffic light tu menghitung saat 60++..~

0 comments:

Post a Comment