CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, December 21, 2010

Saya sorg2 melilau2 di alam maya ni..tgk2 perfume yg best..
owh kalau la banyak duit di kala ini ~
saya mau perfume dgn banyak nye..
mau smua perfume yg ada kat pasaran..
mau smua..
tp masalah nye...saya takde duit yg bnyk..sob sob..
xpe..xpe..nnt dh ada duit yg byk = dh keja..saya akan beli perfume byk2 sepuas hati :P
hehe
owh, di kala ini, teringat cik mucuk..bila mau bershopping ni..?
(saya patut belajar sbb exm dh dekat..tp..tp..)

td cik mucuk makan ngan akak n hazri...uhu..saya mau ikut gak!!!
nnt dh dpt scholar, kita makan ramai2 eh..?hehe

3 comments:

Miss Azra

tu ah..if wada ade td msti bes!!
tnggu scholar msk,kte p mkn rmai2 wokeh ;)
cm bese le..grup kte kn..hihi
alamak,exm da dkt sgt2 dh..chayok awkkk!!
std2!!! ;)

Wada Adam

awak!! itu sudah msti..nnt kua makan grup kita, as usual eh..yeay :) jom study rajin2 so that nnt bole celebrate :)

mrhazrilyas

eh..? ni hari ape eh kita makan tp wada xde.. huhu..
wada, apa2 jadi pon kita kena celebrate gak.. hahaha..

Post a Comment